Björn Olsberg Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 🙂 ®offe, så här mycket har jag inte skrattat på länge! Tack för denna morgonhumor.
Lundin Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 Med Va®olven i toppform säger jag bara: den 28:e is going to be a night to remember folks... be there!! Och du, Va®olven!!...må de nattvandrande tjackpundarludrena ta dig om du går o sätter dig vid storbildsteven o glor på fotboll... 😆
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 tycker han har verkat lite under vattnet på sistone: hammagrella????
Linus Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 tycker han har verkat lite under vattnet på sistone: hammagrella???? Max, dax för psykedeliska flashanimationer också? 😆
Lundin Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 😳 .. helt klart Max-Dax... Undrar vart i stockholm det är filmat?
hackeman Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 som sagt, den här ska man INTE kolla på när man är bakis... urghhllh 😳
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 😳 .. helt klart Max-Dax... aaaaaldrig hört förut. Eller "max-poäng på provet var..." följt av nån jävla smartass-replik som du säkert kan fatta Glöm inte att tycka lite extra mycket om hacke som ställer upp med space!
hammagrella Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 Visste inte att jag var med i en dokusåpa. Det förklarar den där paranoida känslan jag haft på sistone. Snyggt filmat Max!!! 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.