drloop (oregistrerad) Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Thinkingmachine är idag två glada musikanter. Eftersom vi har ambitionen att spela in vårt första album i år så börjar tankar på en tredje medlem att bli aktuell. Ambitionsnivån har gradvist skruvats upp och vi har bestämt vem som skall mixa och vara medproducent. Istället för att jag skall kraxa på låtarna så lurar vi på om inte nästa steg för oss borde vara en riktigt bra sångare/sångerska. Du kan lyssna på Thinkingmachine här: http://soundcloud.com/thinkingmachine Låtarna If you were me och Lies är släppte som singel förra året. Du hittar singel här på Spotify: http://open.spotify.com/album/5UUCOth2vkd6IgTSdOL6FG De övriga låtar är att betrakta som demos och är under bearbetning. Du får gärna skicka med en låt där du sjunger, eller länka. Gillar du vår musik och är blir sugen på att vara med i Thinkingmachine, maila mig: brobballentine@gmail.com Vi hörs! Thinkingmachine
Implasticyde Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Personligen gillar jag din sång då den har karaktär och inte är alldaglig. Den sitter också bra i de låtar jag hört av er. Nåväl, Hoppas ni finner någon som passar! 😄
Johnny Boi Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 "In Blue" var ju skitbra! Sången är bra och sitter bra, men jag tror att just det är ett element man kan slipa lite lite till...och då blir det här riktigt riktigt bra! Så se till att hitta nån redit kick-ass nu så slår ni snart! 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 (redigerat) Tackar! Vi hoppas också på att någon nappar. Olsberg kanske kan komma ur garderoben? Han är sångare vad vi förstår. ☺️ Redigerat 12 maj 2010 av drloop
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.