Jump to content
Annons

Skicka oss till Dansbandskampen


GIGAN (oregistrerad)

Recommended Posts

GIGAN (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej alla 😎

Sedan januari spelar jag i Dansbandet Rezar frÄn Uppsala, dÀrav mitt mer sparsamma deltagande hÀr pÄ forumet!

Nu tÀnkte vi söka till Dansbandskampen och behöver er hjÀlp.

Om ni kunde maila till dansbandskampen@svt.se och tipsa dem om oss 🙂

Klistra att vi kan nÄs pÄ webadress www.rezar.se

Man fĂ„r vara anonym, vilket kanske gör att man kan skicka flera mail 😛

Hoppas pÄ er hjÀlp & att Solen bestÀmmer sig för att stanna kvar över Sverige!

GIGAN

Lyckade inte fÄ lÀnkarna klickbara, men alla hÀr Àr sÄ grymma pÄ

copy/paste sÄ det fixar ni lÀtt!

Stort tack!

Redigerat av GIGAN
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Postat (redigerat)
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)

Om ni tar bort z:at frÄn ert namn.. sÄ kanske.

Iofs sÄ har jag i princip aldrig ens tittat pÄ programmet, men vad gör man inte för en fellow forumkumpan?

Edit: Det lÀt ungefÀr lika vidrigt som all annan dansbandsmusik... med reservation för att det lÀt lite ostÀmt ibland. Ni kan sÀkert nÄ stjÀrnstatus pÄ dansbandscenen!

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

HĂ€gglund (oregistrerad)

Jag kunde inte lĂ„ta bli att posta den hĂ€r trĂ„den i ett mail till Dansbandskampen. 😎

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag kunde inte lĂ„ta bli att posta den hĂ€r trĂ„den i ett mail till Dansbandskampen. 😎

Förmodligen tycker vÀl SVT det hÀr Àr jÀttebra för det Àr ju reklam. Folk lÀnkar till och pratar om dansbandskampen i ett sÀkerligen hopplöst försök att fÄ vara med, och den enda som vinner pÄ det Àr SVT och inte banden som försöker.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

vad jag förstÄr frÄn svtŽs sida sÄ Àr det inte antalet mail som avgör om en grupp kommer med, de vill ju ha in tips pÄ band som de senare kollar upp och vÀljer ut de som passar bÀst i programet.

sen stod det ju ocksÄ att man kunde skicka in cd och dvd med sitt band sÄ det kan ju ocksÄ vara ett alternativ.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

GIGAN (oregistrerad)

Eftersom jag startade den hÀr trÄden i ett försök, att pÄ ett sÀtt som var tillÄtet, be om lite draghjÀlp inför dansbandskampen,

vill jag ocksÄ avsluta den och mitt medlemskap hÀr pÄ Studio.

Det uppfattades illa av nÄgra, ngn tyckte vi lÀt skit, vilket ocksÄ Àr helt tillÄtet.

Men sedan spÄrar det ur, ngt som hÀnder ofta i trÄdar och som alltid Àr beklagligt, oavsett vem det drabbar.

Jag önskar Er all lycka till i er musikutövning, nÄgot som var meningen med det hÀr forumet frÄn början.

Men nu stryker jag mig hÀrifrÄn för gott!

Bye, bye!

MVH

GIGAN

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Eftersom jag startade den hÀr trÄden i ett försök, att pÄ ett sÀtt som var tillÄtet, be om lite draghjÀlp inför dansbandskampen,

vill jag ocksÄ avsluta den och mitt medlemskap hÀr pÄ Studio.

Det uppfattades illa av nÄgra, ngn tyckte vi lÀt skit, vilket ocksÄ Àr helt tillÄtet.

Men sedan spÄrar det ur, ngt som hÀnder ofta i trÄdar och som alltid Àr beklagligt, oavsett vem det drabbar.

Jag önskar Er all lycka till i er musikutövning, nÄgot som var meningen med det hÀr forumet frÄn början.

Men nu stryker jag mig hÀrifrÄn för gott!

Bye, bye!

MVH

GIGAN

HAHAHA! Roligaste jag lĂ€st pĂ„ lĂ€nge! 😄

Visst, var en struts!

Hej dÄ!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Försök att visa lite respekt, KillwithSkill.

Du Àr inte rolig, ditt beteende Àr mer likt en mobbare Àn en medmusikant.

Riktigt trÄkig stil.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
Försök att visa lite respekt, KillwithSkill.

Du Àr inte rolig, ditt beteende Àr mer likt en mobbare Àn en medmusikant.

Riktigt trÄkig stil.

HÄller helt med. Riktigt fjantigt och respektlöst. Det gÀller hÀgglund med. VÀx upp!

Redigerat av Freddy
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vad Àr det egentligen med folk och dra frÄn forum för att det dyker upp lite skitsnack och diverse pÄhopp?

Vad Àr det för jÀvla forum som har dessa pajasar som blir avstÀngda men alltid Äterkommer!?

FÄr inte ur sig en enda vettig lÄt, men öppna kÀften ska dom i parti och minut...mupp-VM!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Har full förstÄelse för att du lÀmnar GIGAN. Det hÀrskar en sÄn jÀvla idiotmentalitet hÀr pÄ forumet sÄ man blir förbannad. LÀmnar man ut sig det minsta Äker man direkt pÄ en smÀll, se bara pÄ nystartade trÄdar, 9/10 börjar med att trÄdskaparen ber om ursÀkt för att han postar! Man lÀr sig ganska snart vilka som tjafsar och att det bara Àr snack och INGEN verkstad och att det inte Àr sÄ mkt att bry sig om men som ny pÄ forumet sÄ Àr det ju inget som lockar till att stanna kvar precis....

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

frostbubblan (oregistrerad)

Oj vilken trÄkig stÀmning det var hÀr dÄ!Det Àr aldrig okej att trakassera mÀnniskor. Men efter att ha sett videoklippet mÄste jag faktiskt fÄ sÀga min reflektion. Jag tror inte ni har nÄn chans. Jag vill inte pÄ nÄt sÀtt var dum, men det jag sÄg var riktigt dÄligt. Att det förekommer hÄrda ord Àr lite synd. Det jag ocksÄ reagerar pÄ Àr att de som visade sin kritik (vilket jag tycker Àr befogat i det hÀr fallet) fÄr nu en hel grupp emot sig och det kÀnns inte bra. Vi lever ju faktiskt i ett demokratiskt samhÀlle. PÄ arbetsplatser Àr det likadant. SÄ fort nÄn kritiserar nÄt eller vill förÀndra nÄt sÄ blir den personen ett problem. Den stora massan flyter med den ström som ger minst motstÄnd. BÀttre Àn sÄ hÀr kan ni!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Herregud.... Ni fattar ju inte vinken alls... mupptroop! chockadskeptisk.gif

BÀste killen med höhö-attityden. Du muppar dig rÀtt ofta. Och den som muppar sig ofta sÀtter sig för eller senare i klistret.

Det hjÀlper att vara medveten om det, om man muppar sig ofta. SÄ man mÀrker signalerna frÄn andra forum-muppar att det rÀcker för den hÀr gÄngen.

Och drog man ÀndÄ det hela ett steg för lÄngt Àr det en smart strategi att strÀcka ut en hand och sÀga "Jag Àr ledsen att jag drog det hela lite för lÄngt den hÀr gÄngen."

SvÄrare Àn sÄ behöver det inte vara.

Är man inte lyhörd i det sociala samspelet pĂ„ ett sĂ„dant hĂ€r stĂ€lle riskerar man att placeras i kategorin troll. Och det vill vi ju inte.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vi lever ju faktiskt i ett demokratiskt samhÀlle.

Och dagens pris för mest högtravande nonsens gÄr till...

Det enda man behöver bry sig om hÀr Àr:

1. GIGANs trÄd - han ber om röster. Finns tusentals likadana pÄ forumet, nÀstan ingen med haters av KillwithSmallpenis-kaliber.

2. Fittorna i trÄden som till varje pris vill jÀvlas med han som ber om röster.

Det ena har inte med det andra att göra. GIGAN ber inte om dansbandskritik. SvÄrare Àn sÄ Àr det inte, "demokratiskt samhÀlle" eller ej.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
Och dagens pris för mest högtravande nonsens gÄr till...

Det enda man behöver bry sig om hÀr Àr:

1. GIGANs trÄd - han ber om röster. Finns tusentals likadana pÄ forumet, nÀstan ingen med haters av KillwithSmallpenis-kaliber.

2. Fittorna i trÄden som till varje pris vill jÀvlas med han som ber om röster.

Det ena har inte med det andra att göra. GIGAN ber inte om dansbandskritik. SvÄrare Àn sÄ Àr det inte, "demokratiskt samhÀlle" eller ej.

HAHAHA! Det var fan i mig det dummaste jag lÀst.

Tycker DU att DU föregÄr med ett gott exempel i ditt inlÀgg nÀr du försöker "lÀxa upp" mig pÄ det omrÄdet?

Dessutom sÄ gav jag ett konstruktivt svar! Det var ostÀmt otajt och vÀldigt dÄligt och dÀrför sÄ mailar jag inte svt!

Aja! Jag fÄr vÀl skÀrpa mig pÄ det hÀr lussebullehaket! Tyck bara positivt eller hÄlla kÀft!

Edit: ztafvel

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)

Jag Àr helt förbluffad över att GIGAN fick ett sÄ taskigt bemötande om man jÀmför med t.ex. den hÀr trÄden.

Vill passa pÄ att önska GIGAN lycka till!

Edit: tog bort kommentar som jag vill ta upp nÄgon annan gÄng i en annan trÄd

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

sadomachine (oregistrerad)
Jag Àr helt förbluffad över att GIGAN fick ett sÄ taskigt bemötande om man jÀmför med t.ex. den hÀr trÄden.

Jo, det var ju en viss skillnad..... 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det Àr dÀrför man brukar tala om konstruktiv kritik, vilket betyder att man istÀllet för att pÄtala det negativa istÀllet försöker stimulera en positiv utveckling.

konstruktiv kritik betyder inte alls att man utelÀmnar det negativa

dÀremot pekar man ut lösningar för att förbÀttra det som man upplever negativt

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag har kastat 55 inlÀgg som

1. Bestod av pÄhopp

2. Var direkt otrevliga

3. Var helt irrelevanta för trÄdens Àmne

Varningar Àr utfÀrdade, och det Àr till the usual suspects som jag Äterigen fÄr all anledning att bli rejÀlt irriterad pÄ.

HÀgglund och Killwithskill, jag tÄl inte ett övertramp till frÄn nÄgon av er. Och HÀgglund, det Àr inte första gÄngen du hör det frÄn mig. SÄ... för fan. SkÀrpning. BÄda tvÄ.

Om den berörda lÄten inte Àr bra genomförd, sÄ rÀttfÀrdigar inte det att kasta skit i inlÀgg efter inlÀgg. Om 66 procent av era inlÀgg bestÄr av negativt skrÀp, vem tror ni Àr intresserade av att komma hit och lÀsa nÄgot av er? FortsÀtt en gÄng till, och ni fÄr bilda en egen intern e-postlista dÀr ni kan maila hur mycket ni vill.

Ja, jag Àr arg. Igen.

Med det sagt, Äter till trÄdens Àmne.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
LÄter lite mycket 50-tal för min del,

men lycka till!

JÀvlar. Vi försöker lÄta som Sten & Stanley frÄn tidigt 80-tal.

edit: Men tack för att du lyssnade i alla fall.

Redigerat av Leatherswine
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...