Ken Kängström Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Hohoj! Enligt rekommendationerna så meddelar jag mitt namnbyte till er. Addic59 har hängt med sedan unga dagar, och är egentligen från ett band jag spelade i 1997, så jag kände att det var på tiden. Skål på er!
Hägglund (oregistrerad) Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Bra initiativ! Hoppas fler tar efter. 😉
Matthew L Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Ken är bättre 😉! Sen måste jag bara undra över din profilbild där högerhanden rakt ut ser lite suspekt ut...
Ken Kängström Postat 11 maj 2010 Trådstartare Postat 11 maj 2010 högerhanden rakt ut ser lite suspekt ut... Nein mein herr... Nein! 😉
Rabieshund Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Haha, jag borde också byta namn. Rabieshund var nåt jag kom på runt 2004 och jag använder det inte längre på några ställen än här (och ett fotoforum där jag också är lite veteran). Fast jag vet inte, vad tycker folk? Inte för att hijacka din tråd eller nåt.. hähähä.
Umemagnus Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Haha, jag borde också byta namn. Rabieshund var nåt jag kom på runt 2004 och jag använder det inte längre på några ställen än här (och ett fotoforum där jag också är lite veteran). Fast jag vet inte, vad tycker folk? Inte för att hijacka din tråd eller nåt.. hähähä. Ja, det är nog bäst du byter, med tanke på din diskreta signatur 🙂
Björn Olsberg Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Är det bara jag som har missat "rekommendationerna"? 🙂 nej Nej, det kan lätt missas. Det ligger en nitad tråd under "Om sajten" som har med namn och alias att göra: https://www.studio.se/index.php?showtopic=16025 Kan vara en poäng att lyfta in essensen av detta till Forumreglerna också. Mvh,
Rabieshund Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Ja, det är nog bäst du byter, med tanke på din diskreta signatur 😏 Haha, mja fast jag tänkte mig nog inte MartinWiklund utan snarare MartinBabies som jag heter på alla andra ställen. ☺️ Men du har rätt med signaturen, kanske borde göra texten lite större så den syns!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.