wicked_s Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 Letar efter någon duktig sångare till mitt lilla projekt jag håller på med. Håller på med ett litet projekt kallat Cromonic. Mer info samt ett litet ljudklipp finns på webbsidan www.cromonic.com Maila mig på patrik@cromonic.com ifall du skulle känna dig träffad!
Tormentor Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Metalsångare växer ju inte på träd... Jag hittar inte någon ljudfil på din sida! /R
Print Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Hmmm... det finns ju ett gäng olika sångstilar... kan du precisera lite vad du menar. Passar på att anmäla mitt intresse oavsett.
bassman Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Tittar man på hemsidan verkar det som om du redan har hittat din sångare.
wicked_s Postat 9 februari 2005 Trådstartare Postat 9 februari 2005 Ja bassman det stämmer. Har lyckats att få tag i en jäkligt duktig kille, efter många om och men. Tack allihopa för visat intresse i alla fall 😄
Tormentor Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Hmmm... det finns ju ett gäng olika sångstilar... kan du precisera lite vad du menar. Passar på att anmäla mitt intresse oavsett. Kanske du kan bjuda på en länk med dina orala färdigheter? :-) Usch, nu lät jag som Robban Halford.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.