kembaah (oregistrerad) Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 Jo jag undrar om ni kan tipsa om en vst plugg som man kan lägga scratch med, liknande den i FL (wave traveller) där man ritar kurvor... jag vill alltså inte ha nån "turntables simulering" där man drar me musen fram o tillbaka för att scratcha o sen spelar in. /Kim
kembaah (oregistrerad) Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 wave-traveller e ok.. men som sagt kom med tips om en plugg liknande den fast med mer effekter på
L.C Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 FL har en plugg som heter Scratcher (Antar att du kör FL) som man kan skratcha samplingar med. Prova den.
kembaah (oregistrerad) Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 tack för svaret.. men du läste nog inte allt jag skrev, jag vill INTE ha en plugg där man drar me musen på en skiva eller liknande. Jag vill ha en liknande wave-traveller där man ritar kurvor fast med mer effekter.
Coffeemidget Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 Du kan rita kurvor med musscratch grejen i fl med. Dra en snabb scratch som sparas (när du har event recordgrejen på) sen finns grafritningarna under current project så du kan dona till dom mer eller göra om...
L.C Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 whops... men klockan var 23:24 här och jag var trött som fan. SORRY!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.