Robb Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 En till fråga.. Till min bärbara macbook pro följer det med två skivor.. Den "Applications install DVD" och "Mac OS X" Vad är det för skivor? Den Mac OS X fattar jag inte xakt vad det är för något? Det är nått man ska installera va? Ingen extra kostnad som kommer dyka upp antar jag? /R
Peter Roos Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 På den ena ligger operativsystemet, på den andra ligger extra-program typ GarageBand, iPhoto och sånt. I fall du skulle behöva installera om datorn, tappa inte bort dessa skivor! Mvh/
James Blansing Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 En till fråga..Till min bärbara macbook pro följer det med två skivor.. Den "Applications install DVD" och "Mac OS X" Vad är det för skivor? Den Mac OS X fattar jag inte xakt vad det är för något? Det är nått man ska installera va? Ingen extra kostnad som kommer dyka upp antar jag? /R Det är back up skivor, alltså inget du behöver installera.
Demonproducenten Postat 10 maj 2010 Postat 10 maj 2010 (redigerat) | insert valfritt lågvattenmärke här | Redigerat 10 maj 2010 av Demonproducenten
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.