Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tallu..

Jag köpte en macbook pro bärbar i helgen.

Men CDluckan går inte att öppna. Visst är det väl bara att trycka på knappen i hörnet till höger, den utmatningsknappen?

Jag har hållt in knappen i typ 30 sek o inget händer.

Någon som varit med om liknande och har nån lösning?

Jag har alltså aldrig lyckats öppna den, det sitter alltså ingen CD eller DVD i den..

/R

Redigerat av Robb
Annons
Postat (redigerat)

Är det något att öppna? Den macbook pro vi har på jobbet är det ju bara ett hål in för skivan. Ingen lucka alltså. Är bara att stoppa i skivan.

Stoppa i en skiva och försök igen. Om det inte funkar med knappen så högerklicka på cd-ikonen på skrivbordet och välj mata ut, eller dra cd-ikonen till papperskorgen.

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Postat
Är det något att öppna? Den macbook pro vi har på jobbet är det ju bara ett hål in för skivan. Ingen lucka alltså. Är bara att stoppa i skivan.

Stoppa i en skiva och försök igen. Om det inte funkar med knappen så högerklicka på cd-ikonen på skrivbordet och välj mata ut, eller dra cd-ikonen till papperskorgen.

MVH

Anders

Haha. vilken idiot jag är. Det var så enkelt. Tack för hjälpen!!!

Ha det gott

/Robin

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.