Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Någon som handlat på musicstore.de? Köpte i helgen en fatso (en retur) av dom och ringde idag och

dom har fortfarande inte skickat den. Dom hade bytt en knapp på den sa dom... fan nu börjar det

kännas lite oseriöst? Hade det inte varit bättre att kollat den noga innan dom la ut den för försäljning. Fan

Annons
Postat

Vad är en fatso?

Musicstore har jag handlat ifrån. De skickade prylarna efter att jag scannat in uppgifter om mig till dem. Stor stor låda, mycket större än sakerna jag köpte. Blev nöjd.

Postat

Fatso är antagligen en Kompressor från Empirical Labs.

Har själv aldrig handlat där men det skulle förvåna mig mycket om dom är skojjare. Tyskar brukar man kunna lita på.

frostbubblan (oregistrerad)
Postat

Jag beställde faktiskt mina stativ från Musicstore igår. Idag kom ett mail att paketet är skickat. Jag gjorde dagen innan min beställning på Thomann men fick ett mail av dom att det inte gick att genomföra transaktionen. Efter att ha pratat med banken så tyder det på att Thomann inte godkänner betalning med e-kort utan bara fysiska plastkort.

Av säkerhetsskäl skulle jag aldrig lämna ut mitt kortnummer. Musicstore accepterade e-kort utan problem.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.