Jump to content
Annons

Borttagen

Betyg  

9 röster

1. 1. Betyg

• 5
      1
    • 4
      0
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      2

Recommended Posts

ix (oregistrerad)
Postat (redigerat)

...

Redigerat av -ix-
Annons
Postat

Hm, så här såg jag ut när jag lyssnade 😆

Släpp för guds skull denna låt till Kjell Lönnå! Snacket i mitten fick hela min familj att se ut här 😆😛😄 (min fru i mitten) Du hade väl för fan åtminstonde kunna försökt dig på en rap ?

Saker och ting behöver inte alls vara seriösa, men då måste de vara humoristiska istället, eller sarkastiska, provocerande eller...nåt iallfall.

Det är inget fel på ditt gitarrspel, rösten är helt okej och jag gillar attityden, Clas Ohlson-myggorna låter schysst för att vara just Clas Ohlson-myggor men jag hatar när du spelar "nu tändas tusen juleljus".

Kom igen, ge oss en annan låt att kritisera! Snälla 😄

Postat

Har jag inte hört den här låten förut? Tycker mig känna igen den...

Men, ska du göra en cover... gör cover på en bättre låt... Och är det tvunget att va en cover på en jullåt, så lägg gärna upp den före jul... nu är dte ju snart påsk 😆

ix (oregistrerad)
Postat

Det handlar inte om feghet. Jag tog till mig budskapet från de två tidigare inläggen, dvs att jag med fördel kunde krypa tillbaks under den sten där jag hör hemma.

Låt nu den här tråden dö i frid.

Postat
dvs att jag med fördel kunde krypa tillbaks under den sten där jag hör hemma.

Låt nu den här tråden dö i frid.

Här har vi mannen som gav ödmjukheten ett ansikte! 🙂

Nä, jag tycker inte att vare sig tråden ska dö eller du ska krypa under stenar, jag vill höra dig göra något bättre än det där.

Läs vad jag skriver;

"Det är inget fel på ditt gitarrspel, rösten är helt okej och jag gillar attityden, Clas Ohlson-myggorna låter schysst för att vara just Clas Ohlson-myggor"

Använd detta till en ny låt som vi kan kritisera.

Kritiken är inte i detta fall avsedd för att såga dig, utan för att hjälpa dig. Läs andra inlägg, det finns alltid synpunkter på nivåer, röster, felspel etc. De handlar oftast om att försöka hjälpa till med att förbättra stycket. I just ditt fall handlade det om val av låt.

Jag anser att "nu tändas tusen juleljus" är ond men jag har inget emot dig! Lägg förresten ut låten igen, du har bara fått två synpunkter, och tyckandet är personligt, Osiris och jag kanske är ute och cyklar? 😉

Kom igen - ix - ! 😉

Postat
...

Men.. hallå... ok, jag har ju inte hört den, men om du skäms över den så skit i det a lägg upp den ändå! Om du känner dig utpekad av den så kan väl ja lägga upp en skabbig självproddad låt jag med 😆 men beröva inte folk skapelse

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.