Linus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Hej, då jag befinner mig här nere i några dagar tänkte jag föreslå en IRL nu på fredag. Vilka är intresserade, och föredrar ni isåfall Lund eller Malmö?
Uozon Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Bor i en annan del av Sverige. Hoppas du får folk som vill komma och träffas.
Lee Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Lund av naturliga skäl. Är inte helt säker på att jag kan komma från dock.
Linus Postat 6 maj 2010 Trådstartare Postat 6 maj 2010 Lite för kort varsel. Har andra planer redan. 😛 Jo, jag vet. Jag hade egentligen inte tänkt på IRL:er förrän jag kom hit.
Valle Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Äh, vad fan! Och här tänkte jag äntligen en IRL med god framförhållning... Och så var det en gammal tråd.
meardeR Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 Det vore ju ypperligt med en IRL i MALMÖ/Lund. Kanske någon mer rutinerad( än jag själv) på forumet som vill hålla i det?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.