jacvenza Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 (redigerat) En liten presentation av mig. Mats 28 år. Katrineholm ,Sörmland. - Musikgalning sedan födsel och ohejdad vana. Hade en 12 år äldre bror som matade mig med justa plattor. - Musikalisk allätare. - Ambulanssjuksköterska. - Tid. ljudtekniker (Live och studio). - Pysslar mest med att spela in mig själv och andra i min hemstudio. - För närvarande Cubase SX användare. - Gillar egentligen allra bäst gamla hederliga analoga prylar. ...det får räcka... Jag hoppas på tusen tips om musikskapande på denna site... Redigerat 15 januari 2005 av jacvenza
Neko Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 Du kommer nog kunna få en hel del tips och råd här. Välkommen!
Diwic Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 - Ambulanssjuksköterska.- Tid. ljudtekniker (Live och studio). Brukar du stämma sirenerna nån gång? 😆 Skämt åsido, välkommen! // David
jacvenza Postat 15 januari 2005 Trådstartare Postat 15 januari 2005 - Ambulanssjuksköterska.- Tid. ljudtekniker (Live och studio). Brukar du stämma sirenerna nån gång? 😆 Skämt åsido, välkommen! // David Tycker dem spelar juste som de gör. Kanske är liret lite väl förutsägbart. 😄
Neosus Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 ...ja lite monotomt kanske men det är ju modernt... 😆 Tjenare förresten!! 😄
ThomasJ Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 Ska väl inte vara sämre jag. Så jag säger hej hej!
bassman Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Hej och välkommen. Lägg gärna upp något du har gjort på demoavdelningen. Glöm inte att kommentera andras alster också. 😆
hammagrella Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 - Musikgalning sedan födsel och ohejdad vana. Hade en 12 år äldre bror som matade mig med justa plattor.- Musikalisk allätare. My gosh, vilken diet! Snacka om plåtmage! Välkommen!
Fredster Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Jag säger också hej o välkommen men endast för att jag ska närma mig 500 inlägg och få tillhöra veteranerna på forumet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.