feffe (oregistrerad) Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 TÄntke i framtiden inhandla lite billiga trumdelar som behövs bytas upp. Har ingen inspelningsstudio för trummor men det kommer micar o ljudkort i framtiden. Det jag tänkt köpa är en Billig men bra virvel för lite Rock/metal. Om den har ett säreget ljud gör ingenting. Bara den inte kostar skortan. HiHat? Den ska låta men låta bra vid inspelning. vad ska man välja då egentligen? Samma sak gäller Riden... Tips tas gärna! /FEFFE
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 TÄntke i framtiden inhandla lite billiga trumdelar som behövs bytas upp.Har ingen inspelningsstudio för trummor men det kommer micar o ljudkort i framtiden. Det jag tänkt köpa är en Billig men bra virvel för lite Rock/metal. Om den har ett säreget ljud gör ingenting. Bara den inte kostar skortan. HiHat? Den ska låta men låta bra vid inspelning. vad ska man välja då egentligen? Samma sak gäller Riden... Tips tas gärna! 😄 /FEFFE Jaha. & vad har du idag?
frelin Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 Köp några schyssta överhäng (finns test i senaste studio) och kör sm57:s på virveln, funkar bra för mig iaf! /Oskar
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 januari 2005 Postat 15 januari 2005 Köp några schyssta överhäng (finns test i senaste studio) och kör sm57:s på virveln, funkar bra för mig iaf!/Oskar Nu var det ju inte micar han frågade efter. Kul att du läser igenom trådarna ordenligt. Sucker.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.