Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

har läst på internett att man bara kan ha ett paket waves instalerat på datorn, ska man instalera ett nytt med lite andra pluggar så måste man radera det gamla, är detta sant? isåfall varför är det så?

Annons
Postat
har läst på internett att man bara kan ha ett paket waves instalerat på datorn, ska man instalera ett nytt med lite andra pluggar så måste man radera det gamla, är detta sant? isåfall varför är det så?

Givetvis så kan man ha alla Waves pluggar installerade på samma dator, något annat vore totalt idiotiskt.

Postat

jag tycker waves är för dyrt och nästan allt är i paket. Tänk om jag bara vill ha ssl e channel då? nehe då måste man köpa paketet för 7 lakan.

woho.

Postat

Nej så är det inte....

Postat

Har för mig att, för en tid sen kunde man kan plocka ihop egen bundle. En egen godispåse. "-En sån, två sånna, fyra sånna där och fem sånna tack!"

Vet inte om man kan det längre, vet att jag fick mail om det från waves för ett tag sen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.