debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Det går inte att lyssna på bidragen någonstans på den officiella Eurovision Song Contest-sidan va? Fast Lena Philipsson sa det på tv igår. 🙂
Gilbert Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Det går inte att lyssna på bidragen någonstans på den officiella Eurovision Song Contest-sidan va?Fast Lena Philipsson sa det på tv igår. 🙂 Å nej, kan jag inte lyssna på dessa underbara låtar 🙁 ... 😛
debatt Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 Haha, jo förvisso, men iaf... Hörde på delar av första delen av förhandsvisningarna av låtarna på tv. Lettland var tydligen favorit, åtminstone bland dem.
Linus Postat 2 maj 2010 Postat 2 maj 2010 Du kan höra/se bidragen på Eurovisions officiella kanal på YouTube, vilken också utgör videosektionen på Eurovision.tv Sortera bidragen efter tilläggsdatum så ser du årets videos plus ett antal intervjuer osv. Landet står inom parentes sist i varje videotitel. Lettlands bidrag är alltså
debatt Postat 18 maj 2010 Trådstartare Postat 18 maj 2010 Hmm.... har inte följt de där förhandsvisningarna på tv så noga, men tur det finns Internet då. Lyssnade igenom de 39 bidragen nu lite snabbt och mina favoriter är Finland, Irland, Armenien, Tyskland, Sverige och Ryssland. Favoriter bland tv-panelen var Israel, Norge, Kroatien, Sverige, Tyskland om jag fattat saken rätt. Påminnelse: 25 Maj tis semi 1 27 maj tors semi 2 29 maj lör final ☺️ //:debatt
Hägglund (oregistrerad) Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 ESC... Escape... Ja det är ju det man gör från den där sandlådan...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.