Jump to content
Annons

Nån vänlig själ?


OskarK (oregistrerad)

Recommended Posts

OskarK (oregistrerad)

Letar prao-plats och undrar om någon arbetande producent kan ta emot mig vecka 20.

Hör av dig, vore schysst!

Redigerat av OskarK
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
OskarK (oregistrerad)
vilken kanonpresentation hörru

var finns du till att börja med?

Ursäkta,

finns i stockholm, kan dock tänka mig att pendla lite kortare streckor t.ex. till västerås.

Är grymt intresserad och ska börja studera musikproduktion nu till hösten, så en prao-plats i en studio vore ju det ultimata.

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde nämna att göteborg funkar bra också

jaha

kan du berätta lite mer om dig själv?

kunkspasnivå, ålder, typ av utbildning etc

fattar jag det rätt som att du inte börjat utbildningen än utan vill testa innan?

Link to comment
Dela på andra sajter

OskarK (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kunskapsnivå är svårt att säga, behärskar cubase hyfsat. Kan piano trummor bas måttligt. Gitarr är jag bättre på. Mina låttexter har jag fått mycket creds för också, om det nu är relevant.

Men jag spelar in mycket hemma själv och vill lära mig mer. Går i nionde klass, utbildningen jag ska in på är alltså gymnasial. Har vart på intagningsprov och ligger runt 100 poäng över gränserna om det säger er nåt.

Och nej jag vill inte "testa", snarare lära mig och förskaffa mig mer erfarenhet (:

Redigerat av OskarK
Link to comment
Dela på andra sajter

ja?

den nivå spasen kunkar på?

är det nåt konstigt med det....?

Ah, då så... Först trodde jag du egentligen menade "punkasåskniv" — dvs, kniv man skär punkasås med. Men så tänkte jag att det ju för fan knappast har något med sport att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, då så... Först trodde jag du egentligen menade "punkasåskniv" — dvs, kniv man skär punkasås med. Men så tänkte jag att det ju för fan knappast har något med sport att göra.

är det möjligen alicebahkunke-sås du tänker på?

Link to comment
Dela på andra sajter

OskarK (oregistrerad)

Du kan inte tänka dig en springpojke som står och glor lite då och då när du håller på att mixa då?

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Kom igen nu Demo ge grabben en chans han vill ju framåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...