johank Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 (redigerat) Bor i Stockholm och sysslar med musik på heltid och tänkte nu starta upp ett band och göra det jag tycker är allra mest nice (vilket bör vara ett igenkännande drag även hos dig) - lira. Musiken drar åt elektronisk, poppig rock och min tanke är att skita ner soundet en aning mer än vad det låter på den länkade demon. Därför ser jag det som ett krav att du är en musiker med många egna idéer som kan och vill tillföra musiken. En förutsättning för allt detta är så klart också att det känns rätt när du lyssnar på demon. Musikalisk bakgrund, utseende, kön, ålder etc spelar alltså mindre roll. Det viktiga är att vi klickar. Mer finns egentligen inte att skriva här utan känner du dig sugen så dra iväg ett svar till mig snarast så att vi kan träffas å snacka vidare!! Demo - In the Twilight: In the Twilight / Johan Redigerat 26 april 2010 av johank
harju (oregistrerad) Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Bor i Stockholm och sysslar med musik på heltid och tänkte nu starta upp ett band och göra det jag tycker är allra mest nice (vilket bör vara ett igenkännande drag även hos dig) - lira. Musiken drar åt elektronisk, poppig rock och min tanke är att skita ner soundet en aning mer än vad det låter på den länkade demon. Därför ser jag det som ett krav att du är en musiker med många egna idéer som kan och vill tillföra musiken. En förutsättning för allt detta är så klart också att det känns rätt när du lyssnar på demon. Musikalisk bakgrund, utseende, kön, ålder etc spelar alltså mindre roll. Det viktiga är att vi klickar. Mer finns egentligen inte att skriva här utan känner du dig sugen så dra iväg ett svar till mig snarast så att vi kan träffas å snacka vidare!! Demo - In the Twilight: In the Twilight / Johan Ey, jag försökte dra iväg ett meddelande/PM till dig här men har ingen aning om det kom iväg. Kollar jag under "Skickat"-kategorin så finns där inget nämligen. Hojta till om det inte kom fram. 😕
johank Postat 27 april 2010 Trådstartare Postat 27 april 2010 169 visningar och 1 svar. Kom igen, det måste finnas fler sköna gitarrister i den här staden. 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.