Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Ok. Är det någon som kan föreslå bra snacks, eller något bra man kan läsa under akten?

Hahaha, chips och nån bra dokumentär på tv´n 🤪

Annons
Postat

Jag tycker att SadamJR har en poäng men för engångsföreteelser kan musik underlätta. 🤪

Det mesta med Red Hot Chili Pepper funkar bra. Fortfarande. FUNK! I övrigt är de faktiskt inga favoriter.

Till ömsint älskog gillar jag Vibrasphere´s lugnare låtar. Stämmningsfullt! 😄

Postat
Ok. Är det någon som kan föreslå bra snacks, eller något bra man kan läsa under akten?

Popcorn brukar i alla fall funka i biomörkret som stämningshöjare (förutom för dem utan förstås då). Kama sutra? :rolleyes:

Postat
Jag tycker att SadamJR har en poäng men för engångsföreteelser kan musik underlätta. 🙂

Det mesta med Red Hot Chili Pepper funkar bra. Fortfarande. FUNK! I övrigt är de faktiskt inga favoriter.

Till ömsint älskog gillar jag Vibrasphere´s lugnare låtar. Stämmningsfullt! 😱

Du har helt rätt när det gäller Vibrasphere! Några glas vin, dämpad belysning och lagom volym på ensueno.. It´s gonna happen! 😉

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Inte för att jag vill vara spydig men det känns inte som jätteviktig information att söka på den här typen av forum. Att den får två sidor och en fråga om ljudkort inte ett enda svar ja iofs det kanske hör hemma här ändå. I övrigt så håller jag med Sadam

Postat
Inte för att jag vill vara spydig men det känns inte som jätteviktig information att söka på den här typen av forum. Att den får två sidor och en fråga om ljudkort inte ett enda svar ja iofs det kanske hör hemma här ändå. I övrigt så håller jag med Sadam

Man måste väl få skoja lite ibland också? 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.