Danny Cort (oregistrerad) Postat 14 januari 2005 Postat 14 januari 2005 Har lyckats tillskansa mig en plats i crewet på Sweden Rock Festival. Bad såklart om att få bygga i backstageområdet... Skickar ett vykort från efterfesten med Lenny & Niki
Lundin Postat 14 januari 2005 Postat 14 januari 2005 Grrrrrattis.. ta gärna lite avslöjande fotobevis
Egghuvud Postat 14 januari 2005 Postat 14 januari 2005 (redigerat) Är det denna? http://www.swedenrock.com/frameset.cfm Får du closeup foton på Shakira så vill jag ha. Gärna tangashots. Ofattbart att Accept har större rubrik än Motörhead f.ö. Verkar vara kul. Jag undrar om snittåldern på banden kommer att vara lägre eller högre än publiken? 😳 Redigerat 14 januari 2005 av Egghuvud
Egghuvud Postat 14 januari 2005 Postat 14 januari 2005 Shakra Eggis inte Shakira 😉 försökte bara vara lite rolig.....
Danny Cort (oregistrerad) Postat 14 januari 2005 Postat 14 januari 2005 Shakra Eggis inte Shakira 😉 försökte bara vara lite rolig..... Du var rolig. Reazy var ännu roligare som inte var med på vitsen. 😉
brojd Postat 14 januari 2005 Postat 14 januari 2005 Då syns vi kanske där nere i sommar Danny C... Vilken scen skall du jobba med? (Törs man fråga hur det kommer sig att en hipskyhopsy ställer sig och jobbar på en metalfestival?)
Danny Cort (oregistrerad) Postat 14 januari 2005 Postat 14 januari 2005 (Törs man fråga hur det kommer sig att en hipskyhopsy ställer sig och jobbar på en metalfestival?) we all got demons
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.