Björn Olsberg Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 Vi har dragits med engelska och ganska otyliga ikoner lĂ€nge nog, sĂ„ under helgen gjorde jag nya svenska knappar som passar bĂ€ttre till fĂ€rgschemat. Och ja, knapparna Ă€r inspirerade av dem man hittar pĂ„ nĂ„gra andra forum. đź Ett par korta förklaringar: "AnmĂ€l" - ligger vid varje inlĂ€gg i en trĂ„d och gör att du kan anmĂ€la ett opassande inlĂ€gg till en moderator för översyn. "Citera" - ligger ocksĂ„ vid varje inlĂ€gg och gör att du kan svara direkt pĂ„ ett specifikt inlĂ€gg, med citatet separerat frĂ„n din egen text. HĂ„ll tillgodo! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 Vi har dragits med engelska och ganska otyliga ikoner lĂ€nge nog, sĂ„ under helgen gjorde jag nya svenska knappar som passar bĂ€ttre till fĂ€rgschemat. mycket bra tillĂ€gg, ... vill Ă€ndock pĂ„peka den överlag dĂ„rliga kvalitetan av ikonerna, t.ex. dom vita kant resterna som man klart kan urskilja pĂ„ vissa ikoner đ det Ă€r bara en notering som mitt öga var uppmĂ€rksam pĂ„, och Ă€r absolut inte riktat och menat som gnĂ€llig kritik av den dĂ„rliga graden đź mvh. kultur ambassaden Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
wollibolli Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 ja just det đź fram med Paint och redigera Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 februari 2004 TrÄdstartare Dela Postat 24 februari 2004 Ni har ju sÄ rÀtt. Paint hoppade fram och pixlade till. BÀttre sÄ hÀr? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 ja se vad mycket bĂ€ttre det blev nu đź mvh. kultur ambassaden Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 (redigerat) JÀklar i mig vad fint det blev nu! KÀnns mindre "du fÄr detta skin pÄ köpet" aktigt. Lite mer personligt och intressant. Och framförallt, mer sprÄkligt konsekvent! Tackar! EDIT: just editknappen skulle dock behöva sig en liknande omgÄng i valfritt bildprogram... Redigerat 24 februari 2004 av Neko Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 februari 2004 TrÄdstartare Dela Postat 24 februari 2004 EDIT: just editknappen skulle dock behöva sig en liknande omgÄng i valfritt bildprogram... Prova att ladda om sidan. Vissa av de gamla knapparna kan fastna i webblÀsarens cache. Eller sÄ Àr jag blind - var i knappen Àr det fel? Jag justerade nÀmligen samtliga knappar. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 Ok, det funkar nu. đ Tackar! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
wollibolli Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 Ohh blev ju jĂ€tte mĂŒsigt med dom nya knapparna Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
patrik Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 Nice! Skönt med svenska ikoner pĂ„ ett svenskt forum đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Zkronk Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 Jo, riktigt snygga faktiskt. Olsberg ska ha beröm đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 (redigerat) Javisst! Fast skulle du inte kunna göra nĂ„t Ă„t det ganska trista grĂ„a fĂ€rgtemat? Jag menar, du Ă€r ju redan i farten och har gjort sĂ„na fina knappar Ă„t oss! đ Redigerat 24 februari 2004 av insolitus Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
wollibolli Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 NÀÀÀ grĂ„tt e snyggt .... skulle va Fuchsia i sĂ„ fall om man vill ha lite fĂ€rgklickar i mörkret. đ Sen ska det va modernt sĂ„ ska det ju va 80-tal nu med chockrosa coh sĂ„n dĂ€r jobbig stark gul .. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 GHUĂĂĂĂĂH!!!!! Min sig till trots, sĂ„ var inte allt med 80talet bra! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 Sen ska det va modernt sĂ„ ska det ju va 80-tal nu med chockrosa coh sĂ„n dĂ€r jobbig stark gul .. đ Haha!! Den vill jag se! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 februari 2004 Dela Postat 24 februari 2004 Va fint det blev med nya Ikoner. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 25 februari 2004 Dela Postat 25 februari 2004 Ă Ă„Ă„h... smĂ„ gĂlLiGaH msn gubbar đđ Bra jobbat! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 27 februari 2004 Dela Postat 27 februari 2004 mycke bÀttre Àn innan... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 28 februari 2004 Dela Postat 28 februari 2004 (redigerat) Kom pĂ„ en annan sak som du skulle kunna jobba med nĂ„n gĂ„ng som du har trĂ„kigt Oldsberg, fixa till sĂ„ att det stĂ„r svenska mĂ„nadsnamn nĂ€r man har postat inlĂ€gget. đ AlltsĂ„ raden ovan sjĂ€lva inlĂ€gget... Och Ă€ven till vĂ€nster nĂ€r man gick med i forumet... Redigerat 28 februari 2004 av insolitus Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.