Jump to content
Annons

Nya ikoner pÄ forumet

Björn Olsberg

Recommended Posts

Vi har dragits med engelska och ganska otyliga ikoner lĂ€nge nog, sĂ„ under helgen gjorde jag nya svenska knappar som passar bĂ€ttre till fĂ€rgschemat. Och ja, knapparna Ă€r inspirerade av dem man hittar pĂ„ nĂ„gra andra forum. 😼

Ett par korta förklaringar:

"AnmÀl" - ligger vid varje inlÀgg i en trÄd och gör att du kan anmÀla ett opassande inlÀgg till en moderator för översyn.

"Citera" - ligger ocksÄ vid varje inlÀgg och gör att du kan svara direkt pÄ ett specifikt inlÀgg, med citatet separerat frÄn din egen text.

HĂ„ll tillgodo!

Dela pÄ andra sajter

Annons
Vi har dragits med engelska och ganska otyliga ikoner lÀnge nog, sÄ under helgen gjorde jag nya svenska knappar som passar bÀttre till fÀrgschemat.

mycket bra tillĂ€gg, ... vill Ă€ndock pĂ„peka den överlag dĂ„rliga kvalitetan av ikonerna, t.ex. dom vita kant resterna som man klart kan urskilja pĂ„ vissa ikoner 🙂

det Ă€r bara en notering som mitt öga var uppmĂ€rksam pĂ„, och Ă€r absolut inte riktat och menat som gnĂ€llig kritik av den dĂ„rliga graden 😼

mvh.

kultur ambassaden

Dela pÄ andra sajter

JÀklar i mig vad fint det blev nu! KÀnns mindre "du fÄr detta skin pÄ köpet" aktigt. Lite mer personligt och intressant. Och framförallt, mer sprÄkligt konsekvent!

Tackar!

EDIT: just editknappen skulle dock behöva sig en liknande omgÄng i valfritt bildprogram...

Redigerat av Neko
Dela pÄ andra sajter

EDIT: just editknappen skulle dock behöva sig en liknande omgÄng i valfritt bildprogram...

Prova att ladda om sidan. Vissa av de gamla knapparna kan fastna i webblÀsarens cache. Eller sÄ Àr jag blind - var i knappen Àr det fel? Jag justerade nÀmligen samtliga knappar.

Dela pÄ andra sajter

Javisst!

Fast skulle du inte kunna göra nÄt Ät det ganska trista grÄa fÀrgtemat?

Jag menar, du Ă€r ju redan i farten och har gjort sĂ„na fina knappar Ă„t oss! 🙂

Redigerat av insolitus
Dela pÄ andra sajter

Kom pĂ„ en annan sak som du skulle kunna jobba med nĂ„n gĂ„ng som du har trĂ„kigt Oldsberg, fixa till sĂ„ att det stĂ„r svenska mĂ„nadsnamn nĂ€r man har postat inlĂ€gget. 😄 AlltsĂ„ raden ovan sjĂ€lva inlĂ€gget...

Och Àven till vÀnster nÀr man gick med i forumet... :rolleyes:

Redigerat av insolitus
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.