Jump to content
Annons

Slutspel


Tilly

Recommended Posts

Själv är mitt lag ute för längsen (Frölunda), så jag håller på HV nu under finalen.

Jag är förvånad över hur djurgårdsklacken beter sig.

Djurgården har inte haft något riktigt publikstöd under många många år.

Helt plötsligt när det går bra för dom - Då dyker publiken upp. Medgångssupportrar naturligtvis.

Det som stör mig är att denna klack (man ska inte dra alla över samma kant) beter sig så oerhört dåligt så det är pinsamt

för svensk hockey.

Kastar in mynt, snusdosor och skit på isen. Ser vi någon annan klack göra detta så ofta som djurgårdsklacken? Nej.

Varför håller dom på?

Vad är det för skillnad på just djursgårdsklacken än på HV klacken. HV klacken kastar ju tex inte in saker på isen.

klacken från djurgården är tydligen portat från matcherna nu på ons - tors nere i Jönköping, vilket jag tycker är helt rätt!

Kan man inte uppföra sig så har man fan inget på hockey att göra.

Jag har en känsla av att många av de fotbollssupportrar nu har letat sig även till Hockeyn för att förstöra.

Dessa människor är ute efter en sak - Ställa till problem och bråka.

Vad tycker ni?

Själv tycker jag att dessa människor ska slängas ut från hallen med än gång!

Nu kan man inte alltid se vem just det var som kastade myntet så det blir självklart svårt.

Det är synd för hockeylaget djurgården. Dom har varit riktigt jävla grymma denna säsong!

Men så kommer dessa supportrar.

jag blir så lack.

Go HV71!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Själv är mitt lag ute för längsen (Frölunda),

samma här

lösningen finns: stäng ute alla jävla bråkstakar från alla evenemang - punkt slut

nu låter mn ju dom hållas å det är ju samma patrask som hittat från fotbollen till hockeyn nu - inga som bryr sig om sporten utan det är själva gängrivaliteten å bråket som drar

aik blir ju en sur fisk att tas med nästa säsong...

men det finns andra lag som behöver rycka upp sina supporterklubbar

lhc har ju ett gäng bråkstakar å hv har ju en sån avig attityd mot bortapublik så det finns ju inte

fan välkomna bortasupportrarna å visa generositet - slå till stenhårt mot alla som bråkar oavsett lag

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vad ska man säga...

Det bästa vore kanske om det fanns blixtsnabbt omhändertagande, videokameror med extremgod bildkvalitet i alla vinklar och vrår.

Sedan togs de om hand bakom arenan i par om två och två och med motorsåg blev de tvingade att såga en myntmynning upptill i skallbenet på varandra.

Men de fick stoppa på mynten själva...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla gött att Djurgården inte tog SM-Guld!!

Så jävla gött att HV tog det borta på Djurgårdens hemmaplan!

Så jävla klockrent mot klacken!

Haha, helt underbart!

Jag skrek som en liten blådåre här hemma.

Det är hemskt hur supportrarna kan förstöra för ett lag.

Jag har aldrig hatat djurgården. Men sen dessa bråknissar kommit in i klacken så har

djurgården sjunkit som fan i mina ögon.

Jag ville att HV skulle vinna enbart pga dessa människor.

Nu sitter dom på diverse forum och kallar HV klacken för bönder och annat.

Skriver en massa om att dom borde ha vunnit SM-Guld istället då HV inte vunnit en enda match i ordinarie matchtid 🙂

Märks att dessa människor som kommit in på senare tid inte kan ett skit om hockey!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriver en massa om att dom borde ha vunnit SM-Guld istället då HV inte vunnit en enda match i ordinarie matchtid 😆

ja en fantastisk slutsats med tanke på vad deras eget lag lyckats åstadkomma på samma fulltid.... jisses vilka nötter det finns.... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...