browno Postat 13 januari 2005 Postat 13 januari 2005 Tja. Jag tänkte ominstallera macen och få hårddisken formaterad. Jag skall först installera 8,5 sen upgraderingen till 9.2. Jag har aldrig gjort detta förut så jag undrar: är det bara att starta "hard disk speed tools" och formatera hårdisken därifrån och sen starta om datorn med installations cd'n i och följa instruktionerna, eller formateras datorn automatiskt när man installerar 8.5? Och slutligen är det något speciellt jag bör tänka på? Tack för hjälpen!
Logichead Postat 13 januari 2005 Postat 13 januari 2005 Jag har för mig att man kan formattera via systemskivan. Ligger det inte verktygsprogram på systemskivan om du startar från den?
browno Postat 13 januari 2005 Trådstartare Postat 13 januari 2005 Hej. Jo det finns ett skivverktyg (tror jag det heter) på cdn men när jag trycker på det så står det att det inte går att köra det. Och jag kan inte heller starta datorn från cdn heller, det kommer upp en bild på en diskett med ett blinkade frågetecken på bara...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.