maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 STRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM! efter 5 dagar mörker. förstår ni hur jag har mått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Min flickvän har inte ström än, så jag anar hur du haft det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Fan vad gött! 😄 Att det kom tillbaka alltså. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 finns det nåt nummer man kan ringa för strömavbrottens offer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Ringa behövs inte, sätt bara in pengar på mitt bankkonto. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Sen ordnar vi en gala med Agneta Sjödin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GeckoYamori Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Det skadar aldrig att vara lite Amish. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 passa dig, jag har släkt i ohio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bobbo V Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 Man kan bo på fel ställe o på rätt ställe.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 vilken spontan tävling i one-liners.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 På tiden att ni söder om stockholm får smaka på lite väder och strömavbrott. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 Jag bor söder om Stockholm och jag kunde se både "Riket" och "Graven" samt terrorisera folk med SMS. Sen kunde jag programmera ett nytt, grymt ljud i min POD XT. Jag döpte ljudet till "Wonderstorm", mycket passande! Sen kunde jag ohejdat gå loss på forumet utan att få ett enda mothugg från vare sig sidechain-motståndare, ljudkortsanalfabeter etc! Nu blev det då äntligen slut på dessa one-liners! Bry Er förresten inte om dalmasen Brojd. Han är bara frustrerad för att han inte har mitt goa POD-ljud! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 (redigerat) ...och jag kunde se både "Riket" och "Graven"... Självplågare? (Yes! En one-liner.) Redigerat 14 januari 2005 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Själv var man då inne på sjunde strömlösa dygnet. Det börjar ju bli en aning långtråkigt nu. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 15 januari 2005 Dela Postat 15 januari 2005 Har klarat mig utan ett enda strömavbrott. Har kanske inte blåst riktigt lika mkt här, men jag bor juh ändå rätt så långt söderut (Skaraborg..). Hursomhelst, det är egentligen rätt ruggigt hur van man blir vid ström och sådan ilandslyx att man blir riktigt handikappad utan ström. Jag skulle bli likadan... /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.