Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det här måste var en av dom roligaste trådarna i forumets historia... Jag skrattar så jag grinar varje gång jag läser den... Jag tror att det finns fler gamla forumister som kommer ihåg eländet... 😳☺️

Vilken tycker ni är den mest underhållande tråden som ni kommer ihåg från forumet...? Posta så vi får lite kul att läsa... 🙂

Absorbenter till salu

Redigerat av Lilleman
Annons
Postat

Jag tycker killen som ville köpa ett skolarbete var kul... särskilt när han lackade ur på alla fyndiga svar och började mässa om han hade högre betyg än ALLA på forumet.... Tror den tråden är borttagen, men det var riktigt, riktigt kul!

Postat
Jag tycker killen som ville köpa ett skolarbete var kul... särskilt när han lackade ur på alla fyndiga svar och började mässa om han hade högre betyg än ALLA på forumet.... Tror den tråden är borttagen, men det var riktigt, riktigt kul!

Ingen tråd brukar tas bort, däremot händer det att dom låser tråden... Men det är också ytterst sällan...

Har du ingen länk så man får läsa?

Postat (redigerat)
Trådskaparen av "Absorbenter till salu" hänger här på Forumet fortfarande va?

Han är nog registrerad, men jag har inte sett Florian på lång tid... 😛

Redigerat av Lilleman

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.