Daaaaaniel Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 Frågan är precis som rubriken lyder. Undrar alltså om det endast blir ljud i en av kanalerna eller om mono-signalen dupliceras till stereo? Gitarr kopplas ju in mono med tele men antar att ingen vill höra den på bara ena kanalen? Borde rimligtvis vara det samma för mikrofoner.
Lilleman Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 Skiter björnen i skogen? Sover Dolly Parton på rygg? Du får givetvis ut 2 likadana monosignaler, en till varje ut om du inte panorerar... 🙂
Daaaaaniel Postat 14 april 2010 Trådstartare Postat 14 april 2010 Är jag nybörjare: Ja! Behöver man då vara halvt dryg: Nej! Tack iaf för svaret, var det jag misstänkte.
Lilleman Postat 14 april 2010 Postat 14 april 2010 Är jag nybörjare: Ja!Behöver man då vara halvt dryg: Nej! Tack iaf för svaret, var det jag misstänkte. Är jag dryg: Nej Var det menat som ett kul skämtsamt svar: Ja Ber jag om förlåtelse om du tog illa upp: Absolut... Det var inte alls tänkt så... 🥰🙂 Ha D & Lycka till...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.