k.man Postat 15 april 2010 Dela Postat 15 april 2010 Virserumsbor om jag inte minns helt fel? du menar "visserum"? =) ingen aning. har för mig att sångerskan är från jönköping / har bott där iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 15 april 2010 Dela Postat 15 april 2010 Bankeryd ursprungligen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k.man Postat 23 maj 2010 Dela Postat 23 maj 2010 så där ja! då var micken framme, riktigt trevlig! dokumenterade mitt första möte med den: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 23 maj 2010 Dela Postat 23 maj 2010 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 24 maj 2010 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2010 Härligt att se micken användas! ☺️ Grattis igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iGnu Postat 24 maj 2010 Dela Postat 24 maj 2010 OT: trivs du bra med dina KRK? de vita är jävligt snygga, funderar på att köpa ett par och ha hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k.man Postat 24 maj 2010 Dela Postat 24 maj 2010 OT: trivs du bra med dina KRK? de vita är jävligt snygga, funderar på att köpa ett par och ha hemma! älskar dom, låter precis i min smak! sen ser de ju inte fy skam ut heller =) tackar för det heta tipset än en gång! övertalade basisten i före detta bandet att införskaffa likadana monitorer, han är nöjd han med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iGnu Postat 24 maj 2010 Dela Postat 24 maj 2010 älskar dom, låter precis i min smak! sen ser de ju inte fy skam ut heller =)tackar för det heta tipset än en gång! övertalade basisten i före detta bandet att införskaffa likadana monitorer, han är nöjd han med Gött! har själv haft ett par Rokit5 (första generationen) i studion nu medan jag väntat på mina nya och tycker de är helt klockrena! speciellt med tanke på priset. Blir nog ett par vita till lägenheten tror jag:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k.man Postat 24 maj 2010 Dela Postat 24 maj 2010 Härligt att se micken användas! 🙂 Grattis igen! hehe tackar. förhoppningsvis slipper ni höra den användas 😄 Gött! har själv haft ett par Rokit5 (första generationen) i studion nu medan jag väntat på mina nya och tycker de är helt klockrena! speciellt med tanke på priset. Blir nog ett par vita till lägenheten tror jag:) jepp, svårt att klå "vad man får / pris"-ration där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.