k.man Postat 15 april 2010 Postat 15 april 2010 Virserumsbor om jag inte minns helt fel? du menar "visserum"? =) ingen aning. har för mig att sångerskan är från jönköping / har bott där iaf
k.man Postat 23 maj 2010 Postat 23 maj 2010 så där ja! då var micken framme, riktigt trevlig! dokumenterade mitt första möte med den:
Björn Olsberg Postat 24 maj 2010 Trådstartare Postat 24 maj 2010 Härligt att se micken användas! ☺️ Grattis igen!
iGnu Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 OT: trivs du bra med dina KRK? de vita är jävligt snygga, funderar på att köpa ett par och ha hemma!
k.man Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 OT: trivs du bra med dina KRK? de vita är jävligt snygga, funderar på att köpa ett par och ha hemma! älskar dom, låter precis i min smak! sen ser de ju inte fy skam ut heller =) tackar för det heta tipset än en gång! övertalade basisten i före detta bandet att införskaffa likadana monitorer, han är nöjd han med
iGnu Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 älskar dom, låter precis i min smak! sen ser de ju inte fy skam ut heller =)tackar för det heta tipset än en gång! övertalade basisten i före detta bandet att införskaffa likadana monitorer, han är nöjd han med Gött! har själv haft ett par Rokit5 (första generationen) i studion nu medan jag väntat på mina nya och tycker de är helt klockrena! speciellt med tanke på priset. Blir nog ett par vita till lägenheten tror jag:)
k.man Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 Härligt att se micken användas! 🙂 Grattis igen! hehe tackar. förhoppningsvis slipper ni höra den användas 😄 Gött! har själv haft ett par Rokit5 (första generationen) i studion nu medan jag väntat på mina nya och tycker de är helt klockrena! speciellt med tanke på priset. Blir nog ett par vita till lägenheten tror jag:) jepp, svårt att klå "vad man får / pris"-ration där!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.