Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har på kul installerat XP på en äldre 300gb HD i masterdatorn och Projekt-systemet verkar bra mycket stabilare i XP miljö.

Kör F8 biosboot på den, systemet är då helt isolerat från det vrålsnabba win-7 systemet med SSD raid och SATA raid.

drog igång 25 instanser med olika ljud och spelade in lite på alla samtidigt, sparade, avslutade och startade upp allt igen,, tar iof en stund att ladda allt,, men det är snabbare än i win-7 och det fungerar bättre 😮 1% används av cpu`n 🙁

3st slavar med mindre internminne är mycket känsligare på latency`n så det måste lösas med mer spelande o testande.

Eller.... försöka få tag på gamla DDR400 minnen :rolleyes:

Lägger upp bilder på det i morgon 😄

Annons
BurninSven (oregistrerad)
Postat

XP det är fina grejor det, häftigt skoj att leka lite hehe. Minnen är nog = blocket, tradera eller liknande iom att det ganska säkert blir larvigt dyrt med nya. Men jag tror jag köpte på netonet för inte jätte länge sedan så det finns nog, kan blanda ihop så jag är lite osäker. Dessvärre använder jag ju mina annars hade jag gärna sponsrat. Kör hårt spännande med mera bilder.

Postat
XP det är fina grejor det, häftigt skoj att leka lite hehe. Minnen är nog = blocket, tradera eller liknande iom att det ganska säkert blir larvigt dyrt med nya. Men jag tror jag köpte på netonet för inte jätte länge sedan så det finns nog, kan blanda ihop så jag är lite osäker. Dessvärre använder jag ju mina annars hade jag gärna sponsrat. Kör hårt spännande med mera bilder.

Har några desktops till men vill inte rensa dom på minnena, ska kolla med netonnet o blocket som du föreslog 😄

Är inte hemma idag 🙁

Hade gärna suttit o spelat o systemerat 😄

Laddar upp bilderna i morgon 🙁

Postat (redigerat)

Det här är kanon !

Att köra 2st OS helt isolerat från varandra utan mjukvaru strul !

Hålla ner F8 tangenten under uppstart och välj OS enklare kan det inte bli 😄

Hårddisken för projektet är inte direkt snabb men man får ta vad man har helt enkelt !

Får vara glad att dom gamla prylarna fungerar 😕

Har ett irriterande problem, datorslav nr 3 tappar sitt namn ibland, det måste jag fixa för att när jag spelat klart och sparat och slavens namn inte dyker upp vid nästa laddning så hittas inte instrumentet.

PS är det någon som vet var man kan lägga upp en manual ?

post-25059-1273256332_thumb.jpg,

Redigerat av RobBan turbogröt

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.