Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej! 😛

Min dröm e att bli en internationell musiker o jag har varit lite osäker med mitt namn.

Vet inte riktigt om jag borde ha mitt riktiga namn eller hitta på nåt artistnamn ... Iaf..

Jag Heter Abel Abraham.

Så .. Vad tycker ni? är de ett bra artist namn?

Vad tycker ni - på en skala 1-10 (1 är sämst - 10 är bäst)

skriv gärna varför ni tycker de är bra/dåligt!!

Tack 😄!!

Redigerat av Ruthless
Annons
Postat

Det finns väl sämre namn, det finns bättre. Kör på det om du vill. Beror väl lite på genre. Är det hiphop eller R&B så måste du heta Abe Narcotic.

Postat
Hej! 😉

Min dröm e att bli en internationell musiker o jag har varit lite osäker med mitt namn.

Vet inte riktigt om jag borde ha mitt riktiga namn eller hitta på nåt artistnamn ... Iaf..

Jag Heter Abel Abraham.

Tack 😛!!

Ruthless är coolare oavsett genre!

Postat

Bara "Abel" funkar tycker jag...

Postat

Ta bort l:et från Abel, Abe Abraham är ju ett kanonartistnamn!!! Ruthless låter så, ehh så hänsynslöst på nåt sätt!

Postat
Ta bort l:et från Abel, Abe Abraham är ju ett kanonartistnamn!!! Ruthless låter så, ehh så hänsynslöst på nåt sätt!

Det låter faktiskt helt ok och mycket bättre än Abel...

Postat

Skulle kunna tänka mig att det kommer någon cool rnb-snubbe som heter abel. Så är det RnB typ skulle väl bara det funka.

Men måste säga att jag tycker att Abel Abraham låter som den nya robert johnson eller nåt. Så kör du jävligt gammal blues så varför inte 😉

Sen beror det ju på hur man blir marknadsförd också.

Postat

Personligen tror jag inte det räcker med ett coolt artistnamn, du måste göra musik också!

Men som nykomling kan du väl kalla dig "Babe-Abe"? (utt: Bejbejb)

Vänligen

R

Postat (redigerat)
Hej! 😛

Jag Heter Abel Abraham.

Tack 😄!!

Någon nämnde Ruthless som artistnamn, men det är redan taget av en holländs DJ...om jag inte missminner mig.

Redigerat av Linuz
Postat
Någon nämnde Ruthless som artistnamn, men det är redan taget av en holländs DJ...om jag inte missminner mig.

Se där vilken feeling man har! 😛

• 2 veckor senare...
Postat
Skulle säga att det beror helt och hållet på vilken genre det gäller.

Vad gör du för musik?

pop, r'n'b, disco o kanske rock(inte hårdrock tho..) 😮!!

Hägglund (oregistrerad)
Postat

Bale... bra a ha m 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.