Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja !

Vi är två låtskrivare/producenter som söker en eller flera grymma demosångerskor/sångare till våra ( lika grymma ) låtar;)!

Om man ska beskriva våra låtar så kan det tänkas bli nåt liknande:

hiphop/beat/rap/soul/electro/dance

Den eller de personer vi söker bör därför ha en

soul/r´n´b/hiphop/rap/pop orienterad röst, och helst erfarenhet av att rappa, eller i alla fall känna sig bekväm i den rollen då många av våra låtar har både sång och rap-liknande verser och refränger.

Vi ser helst att du/ni bor i Stockholm, då vi själva bor där och har studion där.

Eftersom sången/rappen i låtarna bitvis kan vara tekniskt krävande så tar vi gärna emot demolåtar och/eller myspacelänkar o.dyl. för att snabbare avgöra vem eller vilka som kan tänkas passa just våra låtar!

Ser fram emot era svar;)

Jonas & Leo

Annons
  • 2 månader senare...
Postat
jag är intresserad.. har en RnB Röst..

Hej!

Va kul att du blev intresserad av vår annons.

Vi skulle gärna vilja höra din röst, har du några inspelade låtar med din röst på får du gärna skicka den till hedbergjonas@hotmail.com

Trevlig helg, Jonas.

Postat
Hej!

Va kul att du blev intresserad av vår annons.

Vi skulle gärna vilja höra din röst, har du några inspelade låtar med din röst på får du gärna skicka den till hedbergjonas@hotmail.com

Trevlig helg, Jonas.

haha har inte sånt xD.. men du bor också i stockholm.. som jag. jag kan köra live performence haha

bästa sättet, om du gillar rösten då är det bra, om du inte gillar då är det så det är..

men jag har en RnB Röst.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.