JonasOchLeo Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Tja ! Vi är två låtskrivare/producenter som söker en eller flera grymma demosångerskor/sångare till våra ( lika grymma ) låtar;)! Om man ska beskriva våra låtar så kan det tänkas bli nåt liknande: hiphop/beat/rap/soul/electro/dance Den eller de personer vi söker bör därför ha en soul/r´n´b/hiphop/rap/pop orienterad röst, och helst erfarenhet av att rappa, eller i alla fall känna sig bekväm i den rollen då många av våra låtar har både sång och rap-liknande verser och refränger. Vi ser helst att du/ni bor i Stockholm, då vi själva bor där och har studion där. Eftersom sången/rappen i låtarna bitvis kan vara tekniskt krävande så tar vi gärna emot demolåtar och/eller myspacelänkar o.dyl. för att snabbare avgöra vem eller vilka som kan tänkas passa just våra låtar! Ser fram emot era svar;) Jonas & Leo
Piccazzo Postat 9 april 2010 Postat 9 april 2010 Lägger ni upp ett Smakprov på ERAN musik kommer ni troligtvis få mer respons.
JonasOchLeo Postat 11 juni 2010 Trådstartare Postat 11 juni 2010 jag är intresserad.. har en RnB Röst.. Hej! Va kul att du blev intresserad av vår annons. Vi skulle gärna vilja höra din röst, har du några inspelade låtar med din röst på får du gärna skicka den till hedbergjonas@hotmail.com Trevlig helg, Jonas.
DF08Said Postat 11 juni 2010 Postat 11 juni 2010 Hej!Va kul att du blev intresserad av vår annons. Vi skulle gärna vilja höra din röst, har du några inspelade låtar med din röst på får du gärna skicka den till hedbergjonas@hotmail.com Trevlig helg, Jonas. haha har inte sånt xD.. men du bor också i stockholm.. som jag. jag kan köra live performence haha bästa sättet, om du gillar rösten då är det bra, om du inte gillar då är det så det är.. men jag har en RnB Röst.
prototyp Postat 12 juni 2010 Postat 12 juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=wZY_ooHKUTs Skulle gärna vilja höra något från er ochså
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.