kenjoswe Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Hej alla, Skulle vara kul om någon ville skriva en svensk text och sjunga in. Låten som är utan sång finns här: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hälsningar Kent Johnson
Lars-Olof Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Det verkar inte gå så bra att tanka hem den...
hackeman Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Det verkar inte gå så bra att tanka hem den... Inte här heller.
kenjoswe Postat 26 januari 2005 Trådstartare Postat 26 januari 2005 Testa igen!! Jag hade inte slagit på min FTP-tjänst. Kent Loj Johnson
Fredrix Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Påminner stundtals om kent, ganska lustigt med tanke på att du faktiskt heter kent om ja får tid över kanske ja testar att skriva ner lite rader och spela in. Hör av mig isf 🙂
hackeman Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 Testa igen!! Jag hade inte slagit på min FTP-tjänst. Kent Loj Johnson Då har du nog slagit av den igen. Funkar inte.
dbd Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 Funkade här. Innan jag säger något annat så ska jag bara säga att det inte är tal om någon sång härifrån 😄 Men men... Jag tycker det påminner som fan om något Mick Jagger gjort på senare tid, kan bara inte sätta fingret på låten. Kan blanda ihop också. Men jag gillar i alla fall.
hackeman Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 (redigerat) Funkade här. Ja NU ja! 😄 Får tyvärr inga idéer när jag lyssnar dock, inte min musik riktigt... sorry. Redigerat 29 januari 2005 av hackeman
Lars-Olof Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Vilka tider är det som gäller för att ftp-tjänsten ska vara igång? Jag har fortfarande inte lyckats ta hem låten 😉
kenjoswe Postat 31 januari 2005 Trådstartare Postat 31 januari 2005 Du har haft otur bara. Felia har haft fel! Kent J.
Orris Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Det verkar inte gå så bra att tanka hem den... Inte här heller. ...inte här heller.... //O R R I S
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 funkar! Nästa gång du gör den här typen av förfrågningar, så kan det nog vara läge att spela in en lead, så att ev. textförfattare har något att gå efter. & nästa gång du glömmer att onlina din ftp, så är det nog läge att INTE skylla på vårt älskade, statliga televerk.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.