Esaias Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 (redigerat) Jag går från stationär dator till mobil dator då jag kommit fram till att fördelen att enkelt kunna använda mig av andra rum än mitt sketna korridorsrum är större än nackdelarna. Var på väg att beställa en Dell studio 15 med i7processor på Dells hemsida men bestämde mig för att läsa på lite och insåg då att det fanns otaliga bekymmer som kan dyka upp; fel moderkort, fel chipset, flaskhals hit och flaskhals dit. Så vill Messias stiga ner från skyarna och svara på den till synes enkla frågan: 1. Vilken laptop är rejält snabb i prisklassen 10-15000 och har DESSUTOM bra kompabilitet med musikskapande och funkar optimalt med mitt Fireface 400? mvh Esaias Redigerat 7 april 2010 av Esaias
Gilbert Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 En bra fråga som tyvärr inte är helt enkel att svara på. Det du kan hoppas på är att någon som har en laptop som faller inom dina kriterier och har provat med USB-ljudkort svarar i tråden.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.