Cloudsurfer Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 tja, som ni säkert märker så är jag ny här på Studio Forum. Hoppas på en redigt trevlig evighet här med er 😉 tack på förhand DjHex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hej och välkommen, men presentera dig gärna mer än att du är ny, det ser vi ju ändå. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hejhej, och vem må du vara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Tjenare! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hej hopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Jamenhallåja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hej o välkommernz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 13 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2005 Ja hehe alright, jag proddar då Hardtrance och försöker mig på Hardhouse, Eh använder FL Studio för detta har andra software´s som tex, t-racks, reason 2.5, wavelab och en massa vst/vsti plugins. känner ni för en provlyssning så är msn adressen: left_behind87@hotmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Nämen va skoj att du nu är reggad Hex:) Välkommen, du kommer trivas det lovar jag dig.! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Är det bara jag som blandar ihop DjBox och DjHex?? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Är det bara jag som blandar ihop DjBox och DjHex?? 😛 hehe, Jag är Box Hex är Hex:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Är det bara jag som blandar ihop DjBox och DjHex?? 😕 hehe, Jag är Box Hex är Hex:P you don't say!? 😮 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 känner ni för en provlyssning så är msn adressen: left_behind87@hotmail.com Varför inte slänga upp en demo här på forumet vid något passande tillfälle!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.