Neosus Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 😄 Jag gissar på att det kommer att bli mera mat och bullar än musik och buller... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 jönköping funkar för mig med, frågan är bara om jag "känner" tillräkligt många för att orka engagera mig.(det är nu ni ska sätta igång och tjata på mig) 🙂 ah meh! Shyrre´ra, kom igen Dedacia, alla VI e ju mé! Å Midori å Doremi, å Fasola å Difteri kommer. Diarré kunde inte trots att han var lös och ledig. Miniori är för liten men kanske henkar som handbagage iallafall. Grahn blev visst fälld av Storm så han ligger lågt. PerDefinition har eventuellt lovat att spruta ner Sessan å missar du dé så e´ru torsk resten av livet. Då kommer du att vara den där patetiska figuren som vartenda party tjatar som värsta kalkerpappret: - Aaah, vahettere jag va ju me´bjuden till de därna värsta partyt i jönköping vetni, de va typ mina Forumpolare som va där, ah fy fan alltså, vilket jävla röj. Aaaah, typ värsta tjatet på mej dom´ba: åhfaan hängme, samåkning blablabla, men skit asså, de vaju final på strajt år gäj, va tvungen å kolla. Faan. Alla: Äääh Deda du e ju patte i kvadrat, lägg ner... Valet är ju ditt, värsta jävla röjet med dina absolut bästa polare eller finalen i Straight or Gay? Your move buddy 😄 /® ps börjar ledsna på´ren här jävla luvan som hänger ner i ögena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 jönköping funkar för mig med, frågan är bara om jag "känner" tillräkligt många för att orka engagera mig.(det är nu ni ska sätta igång och tjata på mig) 😉 ah meh! Shyrre´ra, kom igen Dedacia, alla VI e ju mé! Å Midori å Doremi, å Fasola å Difteri kommer. Diarré kunde inte trots att han var lös och ledig. Miniori är för liten men kanske henkar som handbagage iallafall. Grahn blev visst fälld av Storm så han ligger lågt. PerDefinition har eventuellt lovat att spruta ner Sessan å missar du dé så e´ru torsk resten av livet. Då kommer du att vara den där patetiska figuren som vartenda party tjatar som värsta kalkerpappret: - Aaah, vahettere jag va ju me´bjuden till de därna värsta partyt i jönköping vetni, de va typ mina Forumpolare som va där, ah fy fan alltså, vilket jävla röj. Aaaah, typ värsta tjatet på mej dom´ba: åhfaan hängme, samåkning blablabla, men skit asså, de vaju final på strajt år gäj, va tvungen å kolla. Faan. Alla: Äääh Deda du e ju patte i kvadrat, lägg ner... Valet är ju ditt, värsta jävla röjet med dina absolut bästa polare eller finalen i Straight or Gay? Your move buddy 😉 /® ps börjar ledsna på´ren här jävla luvan som hänger ner i ögena 🙂😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2005 Roffe for president! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 jönköping funkar för mig med, frågan är bara om jag "känner" tillräkligt många för att orka engagera mig.(det är nu ni ska sätta igång och tjata på mig) 😠 ah meh! Shyrre´ra, kom igen Dedacia, alla VI e ju mé! Å Midori å Doremi, å Fasola å Difteri kommer. Diarré kunde inte trots att han var lös och ledig. Miniori är för liten men kanske henkar som handbagage iallafall. Grahn blev visst fälld av Storm så han ligger lågt. PerDefinition har eventuellt lovat att spruta ner Sessan å missar du dé så e´ru torsk resten av livet. Då kommer du att vara den där patetiska figuren som vartenda party tjatar som värsta kalkerpappret: - Aaah, vahettere jag va ju me´bjuden till de därna värsta partyt i jönköping vetni, de va typ mina Forumpolare som va där, ah fy fan alltså, vilket jävla röj. Aaaah, typ värsta tjatet på mej dom´ba: åhfaan hängme, samåkning blablabla, men skit asså, de vaju final på strajt år gäj, va tvungen å kolla. Faan. Alla: Äääh Deda du e ju patte i kvadrat, lägg ner... Valet är ju ditt, värsta jävla röjet med dina absolut bästa polare eller finalen i Straight or Gay? Your move buddy 😠 /® ps börjar ledsna på´ren här jävla luvan som hänger ner i ögena Hur gör du egentligen? 😠 Och dedacia, klart du ska med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 jönköping funkar för mig med, frågan är bara om jag "känner" tillräkligt många för att orka engagera mig.(det är nu ni ska sätta igång och tjata på mig) 😉 Jag hatar er alla men jag hade ändå tänkt att komma 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 Tanzania ar ju annars javligt fint sahar ars! Sol och varmt, och det finns ett och annat hotell i narheten av byarna dar jag holler till ... Iallafall ett. OCH inte att foglomma, trottnar vi pa musiken kan vi alltid klattra upp for Kilimanjaro, eller nat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.