tordA Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 (Sory Rockis, du räknas inte till de som har begränsade ekonomiska resurser 🙁 ) 😄 mina resurser är Obegränsade 😛 tyvärr icke dom ekonomiska 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 (Sory Rockis, du räknas inte till de som har begränsade ekonomiska resurser 🙁 ) 😄 mina resurser är Obegränsade 😛 tyvärr icke dom ekonomiska 🙁 🙂 Så? Vem ordnar biffen nu då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Jag kan komma fram med lite olika förslag, då jag är ifrån Jönköping men bor i Stockholm sedan 2 år tillbaka. Jag kan ordna fram instrument mm, om man vill jamma dvs. Det finns en "riktig studio" i Jönköping/Huskvarna och det är matchtown studios, om det finns intresse att på något sätt involvera den i "partyt" så kan jag kolla upp det. Lokal kan jag jobba lite på. Idéer för olika aktiviteter, förutom ÖL och Sprit? //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 (Sory Rockis, du räknas inte till de som har begränsade ekonomiska resurser 🙁 ) 😄 mina resurser är Obegränsade 😛 tyvärr icke dom ekonomiska 🙁 🙂 Så? Vem ordnar biffen nu då? 🙂 du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 (Sory Rockis, du räknas inte till de som har begränsade ekonomiska resurser 🙁 ) 😄 mina resurser är Obegränsade 😛 tyvärr icke dom ekonomiska 🙁 🙂 Så? Vem ordnar biffen nu då? 🙂 du? Ja, jag kan ta med en biff 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Idéer för olika aktiviteter, förutom ÖL och Sprit? Hur vore det att exkludera detta för en gångs skull? Nu säger jag som Roffe ( nu suger man väl fett ) 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2005 Idéer för olika aktiviteter, förutom ÖL och Sprit? Hur vore det att exkludera detta för en gångs skull? Nu säger jag som Roffe ( nu suger man väl fett ) 😛 Att exkludera olika aktiviteter, förutom ÖL och Sprit, låter som en ypperlig idé! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 (redigerat) Jönköping är den optimala medelvägen, så har Malmöbor och Stockholmare ungefär lika långt att köra. Göteborgarna får lite kortare, men det kan ju gå bra ändå... 😉 Ha en kryssning till Visingsö då? 😆 ..då behöver du bara rodda med dig en (1) mikrofon..ungefär vad som hinner presenteras på resan.... Att exkludera olika aktiviteter, förutom ÖL och Sprit, låter som en ypperlig idé! ( så här såg jag ut första gången jag läste detta ) 😳 ( Andra gången när jag verkligen såg vad det stod ) 😆 Redigerat 14 januari 2005 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 (redigerat) Bra, då är det klart då. Plats: Jönköping Aktiviteter: Bara förtäring av alkohol Kostnad: ToR Jönköping + Hotell Förslag av transport http://www.swebusexpress.se/ Resan avser en enkelresa på en lördag Malmö - Jönköping 832 10:05 Malmö Svävarterminalen 13:45 Jönköping Resecentrum Vuxen: 270,00 SEK | Student/Ungdom <26 /Pensionär: 215,00 SEK | Göteborg - Jönköping 831 12:00 Göteborg Nils Ericsson Term 14:05 Jönköping Resecentrum Vuxen: 165,00 SEK | Student/Ungdom <26 /Pensionär: 130,00 SEK | Stockholm - Jönköping 830 10:00 Stockholm Cityterm 14:25 Jönköping Resecentrum Vuxen: 295,00 SEK | Student/Ungdom <26 /Pensionär: 235,00 SEK | Hotel Formule 1 - Jönköping Tel. 036-30 25 65 Huskvarnav. 76, 55454 JÖNKÖPING · Karta Nu 370 hotell i hela världen. Rum för 290 kr. Samma pris för 1,2 eller 3 personer. //S Redigerat 17 januari 2005 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Kanonbra idéer! Jag är på! Men hur fan åker man ålandsbåt till Jönköping? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Kanonbra idéer! Jag är på! Men hur fan åker man ålandsbåt till Jönköping? 😆 Genom Göta Kanal 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Kanonbra idéer! Jag är på! Men hur fan åker man ålandsbåt till Jönköping? Kapten är på fyllan, och svänger fel i örebro ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Bra, då är det klart då. Plats: Jönköping Aktiviteter: Bara förtäring av alkohol Kostnad: ToR Jönköping + Hotell Förslag av transport http://www.swebusexpress.se/ Resan avser en enkelresa på en lördag Malmö - Jönköping 832 10:05 Malmö Svävarterminalen 13:45 Jönköping Resecentrum Vuxen: 270,00 SEK | Student/Ungdom <26 /Pensionär: 215,00 SEK | Göteborg - Jönköping 831 12:00 Göteborg Nils Ericsson Term 14:05 Jönköping Resecentrum Vuxen: 165,00 SEK | Student/Ungdom <26 /Pensionär: 130,00 SEK | Stockholm - Jönköping 830 10:00 Stockholm Cityterm 14:25 Jönköping Resecentrum Vuxen: 295,00 SEK | Student/Ungdom <26 /Pensionär: 235,00 SEK | Hotel Formule 1 - Jönköping Tel. 036-30 25 65 Huskvarnav. 76, 55454 JÖNKÖPING · Karta Nu 370 hotell i hela världen. Rum för 290 kr. Samma pris för 1,2 eller 3 personer. //S När exakt skulle detta hända? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 (redigerat) Reiseleiter SOUNDEN... du får stå längst fram i bussen o sjunga för oss andra då... När kan ett sånt här evenemang komma på tal..vore ju skojjigt.. ner på en lördag FM och hem en söndag EM då? Samordna stockholmslaget och dela hotellrum kanske? Redigerat 17 januari 2005 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Reiseleiter SOUNDEN... du får stå längst fram i bussen o sjunga för oss andra då... När kan ett sånt här evenemang komma på tal..vore ju skojjigt.. ner på en lördag FM och hem en söndag EM då? Samordna stockholmslaget och dela hotellrum kanske? Mycket bra förslag Demonen! Kan vi inte åka imorgon? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Tycker vi väntar med träffen tills det blommar tussilago. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rygge Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 (redigerat) Är det något datum satt för Jönköping?.....skulle vara kul som fan att se vad det är för typer som döljer sig bakom alla nick.....eller inte 😆 Redigerat 17 januari 2005 av Rygge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Klart med på JPKG men undrar också över nått bra datum. Väntar en månad eller två. Så att så många som möjligt hinner boka in och planera, samt att vi hinner ha växjöträffen före 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Och boka sammåkning. Weeeee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Fan vad IT du är hacke! Jag föreslår att vi lägger det på svenskveckan (18-25 juli) i St Tropez. Då kan jag kombinera nytta med Madelene! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2005 Fan vad IT du är hacke! Jag föreslår att vi lägger det på svenskveckan (18-25 juli) i St Tropez. Då kan jag kombinera nytta med Madelene! Bra idé, pa.. pu.. perdefinition! Det var ett tag sedan man var där... Föreslår att vi bokar bord på Le Cav' De Royal! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Märks att du börjar komma till åren Hacke, nuförtiden är det Nikki Beach som gäller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 (redigerat) demoniqus Postat den 17 January 2005, 17:13 Reiseleiter SOUNDEN... du får stå längst fram i bussen o sjunga för oss andra då... Javisst! inga problem kan iaf medverka på bussen ifrån STHLM till JKPG. Jönköping är som finast på försommaren och sommaren. Men runt mars/april skulle kanske kunna vara aktuellt för att inte tråden skall glömmas bort? Hade ju dock varit finast i mitten på maj. @ Night // Reiseleiter SOUNDEN Redigerat 18 januari 2005 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2005 Märks att du börjar komma till åren Hacke, nuförtiden är det Nikki Beach som gäller! Det var som sagt ett tag sedan jag var i St Tropez. Hela två somrar sen. Men skönt att du är tillbaka på forumet, Puckobalkan! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Märks att du börjar komma till åren Hacke, nuförtiden är det Nikki Beach som gäller! Det var som sagt ett tag sedan jag var i St Tropez. Hela två somrar sen. Men skönt att du är tillbaka på forumet, Puckobalkan! 🙂 Jag är inte pappabalkan*host* Har du varit i St Tropez? Svenskveckan? Märkligt att vi aldrig träffats! Det var jag som sprutade ner lill-prinsessan med Bollinger på invigningspoolpartyt 1999. Ring a bell? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2005 Märks att du börjar komma till åren Hacke, nuförtiden är det Nikki Beach som gäller! Det var som sagt ett tag sedan jag var i St Tropez. Hela två somrar sen. Men skönt att du är tillbaka på forumet, Puckobalkan! 😮 Jag är inte pappabalkan*host* Har du varit i St Tropez? Svenskveckan? Märkligt att vi aldrig träffats! Det var jag som sprutade ner lill-prinsessan med Bollinger på invigningspoolpartyt 1999. Ring a bell? Svar: Ja, Nej, Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Jag kommer både till växjö och till jönköping...om vi nu ska ha en träff i jönköping så att säga...ohooo Midori är med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Jag kommer både till växjö och till jönköping...om vi nu ska ha en träff i jönköping så att säga...ohooo Midori är med... Me to =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Jag kommer både till växjö och till jönköping...om vi nu ska ha en träff i jönköping så att säga...ohooo Midori är med... Me to =) Bra bra...jaa vi ses juhee snart juhhe *ler* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 jönköping funkar för mig med, frågan är bara om jag "känner" tillräkligt många för att orka engagera mig. (det är nu ni ska sätta igång och tjata på mig) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.