Twilight_Zound Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 Precis fått förhinder... Jobbar för en viss myndighet och ska jobba just den helgen 😏 ... Snut eller skattmas? 😮 Niether, FM.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jag kan tyvärr inte komma nu heller. 😲 Växjö är lite för långt bort för att det ska va enkelt att bara dra iväg och ta en öl... Kan inte alla komma till Kalmar istället...? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Niether, FM.. 😆 Frekvensmodulering av vilken myndighet då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Funderade på det jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Och hur dags säger vi? Runt sju? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 FörsvarsMakten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 februari 2005 Dela Postat 1 februari 2005 Jag kan tyvärr inte komma nu heller. 😳 Växjö är lite för långt bort för att det ska va enkelt att bara dra iväg och ta en öl... Kan inte alla komma till Kalmar istället...? 😳 Hehehe.... Sandra då eller... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 (redigerat) Så, vi är på zeldas efter 7(imorgon fredag), antingen ses vi utanför eller inne! 🙂 Bara ramla in och det borde kanske gå att känna igen oss... kanske? Så har ni inte sagt att ni kommer, är ni ändå välkomna att joina! Debree! Glöm inte kameran! 😉 Redigerat 3 februari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Jag har frågat Danny som skulle fråga Dumb Dan som skulle återkomma... ingen har återkommit så jag misstänker att vi inte kommer. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Jag har frågat Danny som skulle fråga Dumb Dan som skulle återkomma... ingen har återkommit så jag misstänker att vi inte kommer. 😉 vi får försöka ha roligt utan er... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Tyvärr, blir lite långt! Försök att inte ställa in. Det kan ju bli kul ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 3 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2005 Jag kommer garanterat =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Jag med!!! 🙂 Mig slipper man inte så lätt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 I'm på, och kameran åker med den också 😆 (Håller på att ladda batterierna..) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 I'm på, och kameran åker med den också 🙂 (Håller på att ladda batterierna..) Underbart! Ser fram emot att få se edra hufvuden! Ha det nice! /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2005 I'm på, och kameran åker med den också 😄 (Håller på att ladda batterierna..) Underbart! Ser fram emot att få se edra hufvuden! Ha det nice! /® Japp nu är vi hemma och onyktra =). Längtar efter att se bilderna hehe. Var riktigt trevligt måste jag säga. Till och med min flickvän var med i analogsynth-diskussionerna =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Höpphöpp! Ja, trevligt var det sannerligen, världens längsta biljardparti var det dessutom också 😛 Jag slänger upp bilderna imorrn, nu blir det mat och läggdags för min del..! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2005 Höpphöpp! Ja, trevligt var det sannerligen, världens längsta biljardparti var det dessutom också 😛 Jag slänger upp bilderna imorrn, nu blir det mat och läggdags för min del..! 😄 Längtar 😛. Nähepp nu ska jag nog sova ur ruset. Vill göra om detta igen =). Och då får jag troligen med mig lite fler forumingar dit =). Eller hur Oblivian, Scarved och Bagge? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Ja tusan det var trevligt! Hoppas inte din flickvänn va allt för uttråkad, hon va ju riktigt nördtolerant, till och mot mig! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Mer folk = mer skoj! 😆 Och kul var det! Ja ja, ja ja ja ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Mer folk = mer skoj! 😆 Och kul var det! Ja ja, ja ja ja ja! braa att ni hade kul utan mej ;p...nästa gång ska jag inte dricka dan innan ;P...mår fortfarande kasst...stackars mej...men kul att ni hade kul...vi får ses på näästa IRL träff =)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER, BILDER ! ! ! ! Ropen skalla nördar till alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Ok gott folk! Här finns bilderna: https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=32&t=8404 Ja ja, ja ja ja!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.