Guitar Nilsson Postat 2 april 2010 Trådstartare Postat 2 april 2010 Jag lyckades ladda ner Express Rip, rippa till äkta mp3 320 kbps och tom ladda upp en låt på forumet. Allt gick på 10 minuter helt plötsligt, det är för bra för att vara sant nästan. Gud håller sin hand över oss dårar. Ojojojooj.
hegobald Postat 2 april 2010 Postat 2 april 2010 Bra.. Men jag tycker verkligen att grabbarna på forumet får dig att gå över ån efter vatten. Du har antagligen en dator med Windows... Kolla den här videon hur du kan göra utan att ladda hem en massa mumbojumbo program 🙂 Jag lyckades ladda ner Express Rip, rippa till äkta mp3 320 kbps och tom ladda upp en låt på forumet. Allt gick på 10 minuter helt plötsligt, det är för bra för att vara sant nästan. Gud håller sin hand över oss dårar.Ojojojooj.
Guitar Nilsson Postat 2 april 2010 Trådstartare Postat 2 april 2010 Bra.. Men jag tycker verkligen att grabbarna på forumet får dig att gå över ån efter vatten. Du har antagligen en dator med Windows... Kolla den här videon hur du kan göra utan att ladda hem en massa mumbojumbo program 🙂 Jag har använt Windows Media Player, men på sistone har det inte funkat, det är nog jag som inte fattar ett skit bara. Kanske min version är för gammal? Tack för videon, kanske Ezpress rip lägger av framöver, så blev det förut....
Linus Postat 2 april 2010 Postat 2 april 2010 Nu har jag äntligen fått igång senaste iTunes. Stoppade i cdn som börjar importeras och har konstaterat att det inte går att byta namn Det är för att du har automatisk import aktiverat. Stäng av det så kan du få alla spårnamn inladdade från CDDB eller så skriver du in dem själv. Därefter kör du importen till MP3 manuellt.
Bulgrim (oregistrerad) Postat 3 april 2010 Postat 3 april 2010 Stor applåd till Hägglund! Guitar Nilsson - vi ser dig och lider med dig.
Guitar Nilsson Postat 3 april 2010 Trådstartare Postat 3 april 2010 Stor applåd till Hägglund!Guitar Nilsson - vi ser dig och lider med dig. Tack, men jag fick ju igång ett fungerande program igår. Rip Express...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.