Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)

Vad bittert inlägget såg ut att vara utan smiley. 😄

Blev just kallad farbror Micke av en kollegas barn... 😉

EDIT: före detta kollega kanske jag ska säga...

Redigerat av Micke H
Postat
Vad bittert inlägget såg ut att vara utan smiley. 😛

Blev just kallad farbror Micke av en kollegas barn... 😄

EDIT: före detta kollega kanske jag ska säga...

Några av förstaklassarna på skolan tyckte synd om mej för att jag är så gammal att jag snart ska dö.

Postat
Visade du snoppen?

Nä men vad var det för fråga?

Handlade om landet Nära och landet Fjärran som hade visst antal av produktionsfaktorer (arbetare och maskiner i det här fallet) så skulle man visa hur det var i autarki och hur det var med fri handel mellan länderna. Blev inte så bra, gjorde nog bort mig helt på den. Det är nackdelen med tenta med bara 30 poäng (5 frågor med a, b, c), gör man bort sig på en så är det ju inte så mycket spelrum kvar.

Postat
Handlade om landet Nära och landet Fjärran som hade visst antal av produktionsfaktorer (arbetare och maskiner i det här fallet) så skulle man visa hur det var i autarki och hur det var med fri handel mellan länderna. Blev inte så bra, gjorde nog bort mig helt på den. Det är nackdelen med tenta med bara 30 poäng (5 frågor med a, b, c), gör man bort sig på en så är det ju inte så mycket spelrum kvar.

Hade varit bättre om du visat snoppen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.