Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Va, tycker du verkat värsta produktiv på sistone..😆 Typ armhålan och de andra ni spelat på klubbar?

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Faktiskt helt otroligt lite just nu. xD

Ska sova strax. eller typ nu, ska nog säga hejdå snart, eller typ nu. Herråå!! 😆

Postat
Kan man? 😆 Kanske dax att göra nåt superbt då 😄

Men det var visst inte publikt då, utan bara du som kan lyssna på dom i Spottan liksom. 😛

Postat
Du kanske ska prova själv när det väl kommer. Vi har ju redan förklarat, och det står på deras sida. 😛

Förlåt då. Länken var bra. Du la väl in fel smilfink där, borde väl ha varit en surgubbe.

Postat

Surgubbe? 😛 Vad skulle jag ha sagt, jag HAR ju förklarat. Vill du att jag ska leta upp min post och posta den igen?

Postat
Surgubbe? 😛 Vad skulle jag ha sagt, jag HAR ju förklarat. Vill du att jag ska leta upp min post och posta den igen?

Nä, det är väl inte nödvändigt. Allting finns ju i länken. Det var den informationen jag sökte. Måste ha missat ett eller annat inlägg. Men det är klart, om du absolut vill så.

Postat
MickeH är en god människa. Själv är jag mer åt det onda hållet.

😛

Närå, jag säger inte det här för att jag är full...MEN JAG ÄLSKAR DIG, SADAM! JAG ÄLSKAR DIG!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.