Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Idag började vi programmera C/C++. Och det e väl sånt som Micke håller på me delvis? 😛

Ja, grym var jag iallfall. 😮

Postat
Idag började vi programmera C/C++. Och det e väl sånt som Micke håller på me delvis? 😛

Ja, grym var jag iallfall. 😮

Det är bra! Jag tror Micke sysslar mer med webbprogrammering väl?

int main(int argc, char** argv)

{

/* */

}

osv

Postat
Jag gillar inte sån programering så mkt

Jag tycker det kan vara hyfsat kul, men det e ju inte det jag vill jobba me precis, utan vi läser det ju mest som ingenjörs-allmänbildning typ, hyfsat grundligt bara.

Postat
Det är bra! Jag tror Micke sysslar mer med webbprogrammering väl?

int main(int argc, char** argv)

{

/* */

}

osv

Jo, precis, sånt där ja. Men jag antog att man delvis använder C även vid webbprogramering?

Postat

Nu ska jag se på film, så nu har ni tråden helt till eget förfogande tills i morgon bitti.

Men det är frihet under ansvar som gäller.

Godnatt.

Postat (redigerat)

Det e helt otroligt att dom fortfarande inte fixat titeln på låten vi släppte för typ ett halvår sedan. xD

Den heter ju He´s Mine, som det står på bilden, men så står det He´s the one, eftersom killen på skivbolaget klantade sig. Mäh, står så på alla sidor, ser så fult ut. 😆

alltså tex, http://itunes.apple.com/us/album/hes-one-l...mp;ign-mpt=uo=4

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Men jag tvivlar att vi ens sålt någon låt så spela roll, men står ju samma på Spottan där den iof lyssnas på en del, iaf av kompisar 😆

Redigerat av Memphis
Postat
Jag vill också ha låtar i spottan 😛

Men det kan du väl ha nu me nya spottan? 😆 Bara browsa från din hårddisk? 😄

Postat (redigerat)

Eller har inte gjort någon alls alltså. Inte så att jag gjort något som inte blev cool. xD

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.