Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

men sen finns det nog inga fler. litauen har iofs kazoo i sin, och det känns lite mer personlig än de flesta andra, så den får bli min nr. 3.

Postat

20:52 prutt

ett lätt sssssssiiiiiii från tv:n i vardagrummet

iiiihhaa barn utanför

grannen rullar stolar mot golvet

tangentbordet

datorn tänker

bil kör förbi

tv:n pratar

magen kurrar

aaah utanför

bil igen

kliar mig

20:53

enter

Postat
Nu ska jag mig roa, på min lilla toa.

Återkommer med rapport.

Hela processen gick relativt snabbt.

Jag började med att pressa lite, men det kom bara en torrprutt, så som det ofta blir. Dock ingen sådan liten prutt som oftast är tecken på maghårdhet, utan en normallång, som inte kändes sträv utan bara hördes. Därefter satsade jag på kisset, och efter ett par sekunders inledning utan utdelning kom så kisset. Inte mycket, men det var allt jag hade i mig.

Jag fortsatte med bajsningen. Jag fick pressa en liten stund först, men inte alltför länge, kanske tjugo sekunder. Sedan kom en solid korv av medel till fast hårdhet ut genom öppningen. Jag uppskattar dess längd till cirka fem centimeter. Det var inte allt jag hade i mig, men jag kände direkt att jag omöjligen kunde få ur mig resterande tarminnehåll på samma sittning. Jag tryckte därför ut de sista kluttarna och torkade mig med tre omgångar papper.

Sammanfattningsvis en helt okej sittning, men magförhållandena kunde varit bättre. 6 av 10 i betyg.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.