Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Antingen sker uppdateringen automatiskt över dom kommande dagarna för dig, eller så är du som vi andra och laddar ner direkt från deras hemsida. Tills dess sker ingenting. 😄

Eller så är man så pass het o prioriterad att den automagiska uppdateringen redan fanns där liksom. 😄

Postat
Antingen sker uppdateringen automatiskt över dom kommande dagarna för dig, eller så är du som vi andra och laddar ner direkt från deras hemsida. Tills dess sker ingenting. 😄

Visste inte att det finns såna som gör sånt längre, bara svarar på en fråga man ställer.

Postat
Visste inte att det finns såna som gör sånt längre, bara svarar på en fråga man ställer.

😄

Postat
Jag röstar på Måns. Han är den som bäst representerar mina åsikter...

"den blonda är snyggare" - vilket smartass!

När båda är blonda...

Postat
Orka att det behövs att två vittnen styrker att jag skrivit under kontraktet.

Pazo och nån polare bara. Det jobbigaste blir väl att de måste vara nyktra!

Postat
Pazo och nån polare bara. Det jobbigaste blir väl att de måste vara nyktra!

Ja, Pazo är ju given men måste ju vänta tills typ Valborg för att nån annan ska komma hit och orka vara seriös på valborg.

Postat

11-12 maj skulle dom upp till stockholm och prata med skivbolag och stuff. Richard ville jag skulle komma ner då och vara med, vore faktiskt kul. Men får se om det blir av (dvs om han fortfarande tycker det är en bra idé då).

Postat

jag gick in på spotify.com och klickade på download, körde programmet och fick upp precis samma version som innan 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.