Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Dingis, din bild fuckar upp webbläsaren för mig. Lust att redigera bort den?

Annars kan jag alltid posta skit tills den är borta. 😛

Postat
Dingis, din bild fuckar upp webbläsaren för mig. Lust att redigera bort den?

Annars kan jag alltid posta skit tills den är borta. 😛

Posta skit, det var det den var till för!

Postat

Jag hittade en gammal vän jag behandlat illa i det förflutna och beslutade mig för att ta kontakt med honom. I värsta fall ber han mig dra åt helvete. Ska bli intressant.

Postat (redigerat)
"Rikki Don't Lose That Number", "Black Friday", och "Hey Nineteen" är Steely Dans mest kända låtar och albumet "Aja" det mest uppskattade.

De blev invalda i Rockens Hall of Fame 2001.

Om man ska tro Wikipedia.

Talar man om billboardhits hör väl knappast "black friday" hemma där. Däremot "do it again" och "reelin' in the years" från första plattan. Steely dan har alltid varit ett lpband, dock. Gillar du inte spotify finns det massor av livematerial på utube. Det mesta är från senare år, men det finns även en del låtar inspelade på 70talet. Här är "reelin' in the years", från ett tvprogram 1973. Finns en bättre liveinspelning av låten på utube, men den här är lite kul för att bandet presenteras av en "ung" bill cosby med affrofrisyr. http://www.youtube.com/watch?v=nTDRd0Z0O4o

Redigerat av SadamJR
Postat
Tror man kan få nästan 200 spänn per dag numera för att dela ut tidning.

Man kan komplettera med reklam kanske?

Man slipper motionera oxå.

Postat (redigerat)
Talar man om billboardhits hör väl knappast "black friday" hemma där. Däremot "do it again" och "reelin' in the years" från första plattan. Steely dan har alltid varit ett lpband, dock. Gillar du inte spotify finns det massor av livematerial på utube. Det mesta är från senare år, men det finns även en del låtar inspelade på 70talet. Här är "reelin' in the years", från ett tvprogram 1973. Finns en bättre liveinspelning av låten på utube, men den här är lite kul för att bandet presenteras av en "ung" bill cosby med affrofrisyr. http://www.youtube.com/watch?v=nTDRd0Z0O4o

Nice! -73, mitt favvoår oxå! Vilken cigarr Cosby höll i. Lite Doobie Brothers över detta. Behaglig röst. Vem sa att naturella Tele inte gör jobbet?

Redigerat av debatt
Postat
Nice! -73, mitt favvoår oxå! Vilken cigarr Cosby höll i. Nästan lite Doobie Brothers över detta. Behaglig röst. Vem sa att naturfärgade Tele inte gör jobbet?

Det året jag föddes 🙂

Postat (redigerat)
debatt, är du haj på handelsteori? vad innebär effektiv tull? Dvs inte optimal utan effektiv tull.

Hmm. Nej. Inte på rak arm.

Wikipedia, lite beige, men...

"För att beräkna effektiv tull tar man hänsyn till hur tullen höjer priset på förädlingsvärdet, det vill säga man räknar bort de insatsvaror som ingår i varan."

Redigerat av debatt
Postat
Har handlat nya addidas för 600:- 😕

Men jäklar va sköna dom eeee lixom 🥰

Det var roligt.

Själv tittade jag på det ekologiska sortiment som finns på kläder och skor.

Men det mesta var dyrt, tycker jag. Privatekonomiskt sett alltså.

Jag är allergisk mot gräs, råbomull, råpapper, halm, kokos, sisal...

så jag vet inte om jag kan ta ekologiska kläder.

Klorinblekta papper är jag däremot INTE allergisk mot.

Är inte DET sjukt??

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.