Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Natten som gick la jag mig tidigare, kl 23 ungefär. Men vad hjälpte det? Vid 01.30 till 05.00 så var det fulla dårar av varierande slag som ställde sig på trottoarerna runtikring här och neandertalvrålade primalskrik rakt ut. Till vilken nytta då? Var vaken i 3.5 timme mot min vilja.

Hoppas det går bättre inatt.

Postat
Natten som gick la jag mig tidigare, kl 23 ungefär. Men vad hjälpte det? Vid 01.30 till 05.00 så var det fulla dårar av varierande slag som ställde sig på trottoarerna runtikring här och neandertalvrålade primalskrik rakt ut. Till vilken nytta då? Var vaken i 3.5 timme mot min vilja.

Lycka till!

Postat

En irriterande sak! Är när man snackar på msn med nån, och så börjar man skriva nåt, och så börjar den skriva, och då slutar man skriva för att den ska skriva först, men då slutar den skriva också, och så sitter man där och väntar på att det ska stå "X is typing".

Postat

Du skulle ha lutat dej ut genom fönstret och vrålat tebax.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.