Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
inte mycket 😛 fast lappland och norrbotten är inte riktigt samma 🙂

Tyvärr så e det faktiskt precis samma sak. 😄

Postat

Nej flickor små, dags att bege sig här, har som mål att sluta lägga mig 12 och på lång sikt hamna på runt 10. 😛

Postat
Fast jag menar allvar! När jag har tagit lite på den när jag suttit och bajsat så har jag lagt märke till det.

Är du säker på att det var kuken du tog på?

Postat
Det vore skönt men problemet är ju att man fuckar upp sen så fort man går ut och festar en dag. 😛

Ja vet. Mäh. 🙂 Men det löser sig. 😄

Postat
Kollar på wallander. Denne ola rapace är en närmast sanslöst usel skådis.

Luftslottet

Luftslottet som sprängdes

vad är skillnaden?

Postat
Nu har jag gjort en sen anmälan till lingvistik.

Det är ju själva fan att man inte känner sig 100% säker på ens det.

Oj, kul! Lär ju passa dig, och där lär du ju ha större chans att träffa den typen av folk du ville träffa med.

Postat
Både han och far och dotter wallander ser mest ut som potentiella självmordskandidater i den här wallanderupplagan.

Kanske inte så konstigt.

Det var antagligen en hel del prat om det mellan tagningarna.

Synd att hon måste dö.

🙁

Postat
Oj, kul! Lär ju passa dig, och där lär du ju ha större chans att träffa den typen av folk du ville träffa med.

Ja, jag tänkte det också!

Hur säker kände du dig på det du valde innan du kom dit och fick känna på hur det var?

Postat

Eh, jag var väl rätt säker tror jag. Men väljer man fel är det ju inte särskilt svårt att byta, i värsta fall får du en eller två terminer med lingvistiska ämnen.

Postat
Vilken inriktning, allmän språkvetenskap?

Troligen, får se vad jag blir intresserad av när jag väl är där. Man väljer om det är andra eller tredje året. Kanske att jag väljer fonetik om det är kul.

Jo man kan ju byta, men det känns så slappt och oseriöst på nåt sätt. Jag har ju redan gjort det nu på sätt och vis.

Postat

Wallander igen. I en familj på fyra mördas alla utom ett spädbarn. Istället för att kontakta soc lämnar man över barnet till "gudmodern". Trovärdigt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.