Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Nja, inte så. Och så har ju ben gibbard gift sig med deschanel, vad kan man då klaga på? Förra skivan var redan den rockigare och mindre deppig och härligt nedstämd, lär bli ännu värre nu.

Postat

Såg nyss Oceans 12. Fan va jag gillar George Clooney och Brad Pitt. 🙂

Millennium e oxå bra skit! Har snart läst ut andra boken och ska bli fett kul att se filmen.

Postat
Nu är det snart millenium. Undrar hur det går.

Vad skall man säga? Låt oss säga att du befinner dig i Bryssel. En person står och pajasar sig för dig, du blir intresserad, dennes flickvän dyker upp, hennes väninna och en kompis; allt ter sig normalt, alla är så trevliga så. Sen bjuder dom hem dig på en kopp té eller vad det nu är....blir det bra så grabben...fattar du vad jag menar? Du gick med dom av FRI VILJA. Fattar du det här då? Det finns PSYKOPATER där ute, psykopater är trevliga, ergo: det är FARLIGT i Bryssel. För när pojken stiger ut genom dörren är han...hejhops..."en annan", "annorlunda" på något sätt. Vet han om det? Knappast, eftersom det bara "känns" annorlunda. Hjälper någon honom? Osannolikt! Låt oss för skojs skull anta att samma pojke blir "nojig" och springer till sjukstugan: diagnosen blir med all sannolikhet inbillningssjuk. Eller så säger dom "nu behöver du psykvård!" Men ack ack fröet har ju lagts för ett livslångt helvete...hejohåå det är kul att leva....för dom som vet säger inte ett djävla skvatt - än mindre gör nåt - och dom som inte vet vad det rör sig om...jag dom bara skiter i dig din looosser.

Postat (redigerat)

THE FUCK!

En gammal polare som jag inte har träffat på fyra år, men som jag hängde med nästan dagligen hela grundskolan, är tydligen aktiv på Flashback ser jag nu! Jag visste att han hade ett konto för länge sen, men det kontot har postat massa skit nyligen! Om fotboll? Han har aldrig vart intresserad av sport. Aja.

Till grejen hör liksom då också att han har vart helt försvunnen från alla jag känner sen vi slutade nian. Ingen Facebook.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.