Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Varför blev dom sura? Är det fel på dom?

Hela deras turné har tydligen varit väldigt misslyckad och det var väl max 30 pers där igår. Alltså alla musikerna var schyssta och normala, var bara sångaren som blev dryg och sur.

Postat

Ok. Har själv bara varit med i ett riktigt pissband en gång i världen, men kom man upp på scen så gjorde man sitt bästa för dom stackare som kom för att lyssna, om det så bara var en person.

Postat

Huvudakt?? Trodde det var en annan artist eller ett annat band...

Nu börjar snart Hull-Sunderland och West Ham-Wigan.

Blir att använda "Last"-knappen.

Postat

Pratade med en sjukt härlig tjej förut. 😲 Hon bor våningen under och jag har pratat med henne en gång förr när jag var nyinflyttad. Liksom en strålande personlighet och jättelätt att prata med. Så gillar hon musik, läser till musikalartist.

wubb.. 😄

Postat
Idag ska jag laga köttfärssås. Det viktigaste i köttfärssåsen är oregano.

Jag ska oxå laga köttfärssås idag! Shit va slump! 😄 xD

Det viktigaste är gräddfil och ingerfära och kebabkrydda. Samt oregano då. 😲

Postat

Blev värsta långa joggingturen förut. 😲 Joggade ner till affären och tänkte jag kunde handla,(typ 1,5km) men när jag ställde mig i kön me korgen så kom jag på att jag inte hade me mig plånboken. xD

Så fick lämna korgen och jogga hem igen. (+1,5km) och hämta den och så dit igen (+1,5km) men på hemvägen tog jag spårvagnen. 😄 Så blev nästan en halv mil. 😄

Postat
Jag ska oxå laga köttfärssås idag! Shit va slump! 😄 xD

Det viktigaste är gräddfil och ingerfära och kebabkrydda. Samt oregano då. 😲

Hade slut på oregano. Det blev bra ändå.

Postat
Blev värsta långa joggingturen förut. 😲 Joggade ner till affären och tänkte jag kunde handla,(typ 1,5km) men när jag ställde mig i kön me korgen så kom jag på att jag inte hade me mig plånboken. xD

Så fick lämna korgen och jogga hem igen. (+1,5km) och hämta den och så dit igen (+1,5km) men på hemvägen tog jag spårvagnen. 😄 Så blev nästan en halv mil. 😄

Spårvagn. Du är lat.

Postat (redigerat)
Spårvagn. Du är lat.

Hade ju två matkassar. 😲

Och gymmade en timma efter. 😄

Du kan va... 😮😄

Redigerat av Memphis
Postat
5km är ju inget att springa ffs. Veklingmemphan! 😄

MÄÄÄHHH! 😄

Men har typ aldrig ut och joggat innan, måste ju börja nån gång liksom. 😄

KaxigOchStöddigPazo. 😮

😲

Postat
Pratade med en sjukt härlig tjej förut. 😊 Hon bor våningen under och jag har pratat med henne en gång förr när jag var nyinflyttad. Liksom en strålande personlighet och jättelätt att prata med. Så gillar hon musik, läser till musikalartist.

wubb.. 🥰

Najs! Det finns en i ditt hus som ser jätteung ut iaf vet jag, hon var på samma spårvagn som mig. Blont hår och ganska kort. Jag trodde hon var typ tretton. Men det lär inte vara hon.

Postat
Najs! Det finns en i ditt hus som ser jätteung ut iaf vet jag, hon var på samma spårvagn som mig. Blont hår och ganska kort. Jag trodde hon var typ tretton. Men det lär inte vara hon.

Kanske hennes lillasyster. Då kan ni dubbeldejta.

Postat (redigerat)

Ja det var najs. 🥰 Får hoppas jag stöter på henne fler gånger, inte för att det kommer kunna bli något eftersom hon var way over my league, men kanske kan bli vänner iaf, kanske spela in nått eftersom hon sjunger etc. 😊

Redigerat av Memphis
Postat
Ja det var najs. 🥰 Får hoppas jag stöter på henne fler gånger, inte för att det kommer kunna bli något eftersom hon var way over my league, men kanske kan bli vänner iaf, kanske spela in nått eftersom hon sjunger etc. 😊

Det finns inga jävla ligor!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.