Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

hehe! men iaf så åkte jag till eskilstuna igår när janice prix hade spelning på raw. var typ inget folk där och dom gick inte på förrän typ kvart i tolv. Då blev huvudakten monty sur och asdryg och dom körde bara typ tre-fyra låtar sen slutade dom. 😲 Sen hängde vi lite i soffan backstage (jag, bandet plus två tjejer) och sen så var det bara ljudteknikern axel kvar på hela stället, så då gick vi ut till baren så bjöd han oss på massa öl och sen fick vi köpa en vodka och massa dricka att blanda med. 😄 Två våningar över klubben ligger en studio med tillhörande "vardagsrum" där vi skulle sova och för att komma dit så åker man hiss från backstageområdet i Raw och när man kommer till andra våningen så låser man upp en dörr så är man inne. Problemet var att några åkte upp, men när dom höll på att låsa upp tryckte vi ner hissen. Så nyckeljäveln som satt i låset blev mosad och en annan nyckel åkte ner i hisschaktet. 😄 Den fastnade iaf inte i dörren så ljudteknikerns kompis fick åka till nån snubbe och hämta extranyckel och då var klockan typ halv tre. Men sen kom vi upp, det blev en del hångel, second baseande och t-shirtar som åkte av (inget för mig dock). Sen däckade folk stenhårt på toa och på golvet, richard misshandlade robin med en galge för han lagt sig i richards säng, medan jag och rasmus iaf lyckade lägga oss utan att däcka eller slåss när klockan var typ fem. Sov dock mest på ett kallt jävla golv i t-shirt och jeans.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.