Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Nä, snarare tvärtom. Han tyckte att han hade så stor näsa, och att mustaschen fick näsan att se mindre ut.

Var har du läst det?

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Var har du läst det?

I en bok skriven av hitlers sekreterare. Hon och några andra brukade dricka te tillsammans och hitler var ofta med. Det hela kom upp i nåt sammanhang.

Postat
Nu är det en sån där dumskalle igen som tycker att misslyckade trådar ska portas till ot. Läste lusen av honom.

Och vad står "ot" för?

Om det betyder "OFF topic" så sker det ju mer och mer har jag märkt.

Papperskorgen stoppar man ju i det mest i nuförtiden. Den ändras ofta.

Postat
Och vad står "ot" för?

Om det betyder "OFF topic" så sker det ju mer och mer har jag märkt.

Papperskorgen stoppar man ju i det mest i nuförtiden. Den ändras ofta.

Jo, ot betyder off-topic. Trodde mitt inlägg var kristallklart, som korvspad.

drloop (oregistrerad)
Postat
Varför inte? Ta det lugnt med tomatjuicen bara.

Det var lätt gjort. Fanns ingen hemma.. :rolleyes:

Postat
Han skriver i den där bajstråden, tror jag.

Då blir han väl den förste efter dej. Den där tråden blev ingen succé. Men jag tror att bajsinläggen har gått ner.

drloop (oregistrerad)
Postat
Men du hade väl dom andra ingridienserna?

Jupp... men tomatjuicen känns tyvärr en aning grundläggande för en bloody.

Postat
Och där kom samtalet jag bävat inför, mamma som ringer och klagar över inget sommarjobb. :rolleyes:

Det suger balle. ☺️

Inte för att vara värst på nåt sätt, men jag har en likadan i samma hem. Jag söker de flesta jobben hon letar fram åt mig men själv bryr jag mig inte om jag får nåt eller inte.

Postat
Det suger balle. :rolleyes:

Inte för att vara värst på nåt sätt, men jag har en likadan i samma hem. Jag söker de flesta jobben hon letar fram åt mig men själv bryr jag mig inte om jag får nåt eller inte.

Ja, visst gör det. Du måste ha pengar, du kan inte bara vara hemma, du måste göra något, etc. jaja

Postat

Sebbe, fråga snubben intill om han vill ha mastern förberedd för CD som imagefil - eller som rena ljudfiler?

Postat
Sebbe, fråga snubben intill om han vill ha mastern förberedd för CD som imagefil - eller som rena ljudfiler?

Han är hos clara så kan tyvärr inte hjälpa dig. :rolleyes:

Postat (redigerat)

Dingbats har redan hört denna men vad tycker ni andra om mitt soundtrack jag gjort på uppdrag?

:rolleyes: Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.