Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Lite dåligt? Det är en skandal av stora mått. Ännu ett prov på ungdomens förfall. Sånt hände helt enkelt inte på min tid.

Då var man tvungen att börja lägga VHS:erna i en annan låda, lite samma sak.

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Lite dåligt? Det är en skandal av stora mått. Ännu ett prov på ungdomens förfall. Sånt hände helt enkelt inte på min tid.

😉😛

Du bra skön du ibland Saddam. 😛

Postat (redigerat)

Vad fan är det för låt jag har gått och tänkt på idag?

Den är med all säkerhet amerikansk, gitarrock, men tänk mer Strokes eller Arctic Monkeys än AC/DC, lite Green Day-sound på instrumenten. Det enda jag kan av texten är "wanted to hum you still / (hum hum) probably never will", båda fraserna går först lite upp i melodin och sen ner ännu mer.

EDIT: Lite powerrock alltså. dundundundundundundundun pumpa gitarr

Redigerat av Dingbats
Postat

Idag har jag spelat Katie Melua, The Doors och Lou Reed på dvd. Sedan såg jag när Bayern München hemmaslog Lyon med 1-0, samtidigt som Aston Villa bortavann mot Hull City med 2-0. Nyss åt jag köttsoppa.

Postat
Idag har jag spelat Katie Melua, The Doors och Lou Reed på dvd. Sedan såg jag när Bayern München hemmaslog Lyon med 1-0, samtidigt som Aston Villa bortavann mot Hull City med 2-0. Nyss åt jag köttsoppa.

Borde kanske se till att bli sjukskriven igen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.