Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Orka att pico inte givit sig tillkänna idag. Samma sak med Gote. Fidden fattar man ju för han har ju blivit vuxen med ett riktigt jobbarjobb med innebandykvällar och allt.

En sån dag... 😉

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Flippade totalt förut, det absolut värsta jag varit med om någonsin. Skickade sms och frågade om hon hade tagit piller, vilket hon hade. Så nu är jag FRIIIIIII 😉🙂😄

Oj, vem? Hon för rätt länge sen?

Postat

Vad fan var det för jävla sms jag fick av Pazo förut förresten? "Välkommen till abraga" eller om det var "agraba"? Wut?

Postat
Jag bor i Skogås, på Västerhaninge-linjen med pendeln. Du bodde i Gubbängen va?

Japp. Jag trodde du bodde närmre stan! Då är ju jag mer hardcore isåfall! Najs. Har vi nån som bor i Stockholms innerstad? Eller är jag närmst?

Postat

Vet inte, men tjugo minuter till centralen tycker jag är rätt nära iallafall. 🙂 Då var det värre när jag bodde i Salem och hade typ en och en halv timma till jobbet... 😉

Postat
Blev så glad så jag skrev ett utkast/en idé på vad man kan skicka till Kalmar om vår klubbidé.
😉

Kalmar? Vad? Var? När?

Postat
;PppPppPpp

Alltså, är det någon som kan förklara grejen med de där uttrycken/grupperna? 😉

Postat
Vet inte, men tjugo minuter till centralen tycker jag är rätt nära iallafall. 🙂 Då var det värre när jag bodde i Salem och hade typ en och en halv timma till jobbet... 😉

Men du har ingen tunnelbana HAHAHAHAHAHA

Postat
Alltså, är det någon som kan förklara grejen med de där uttrycken/grupperna? 😉

Jag tror inte det går att förklara riktigt, dom bara är. 🙂

Postat
Jag tror inte det går att förklara riktigt, dom bara är. 🙂

Jag skulle klubba i Kalmar nation och så låg det inte i Kalmar ;PppPppPpp

😉

Postat

Jag tycker mest det är kul för att vi satt aströtta i fredags natt och hittade massa såna lines och skrattade som fan och sen dess är det kul. xD

Postat (redigerat)

Det förklarar ursprunget och vad det betyder.

EDIT: jag drygar mig som vanligt.

Redigerat av Micke H
Postat

EDIT: jag drygar mig som vanligt.

Ja men vad det betyder kan man ju räkna ut att det är nån som skrivit det seriöst någon gång, som typ i herd u liek mudkipz och all your base are belong to us, roliga misstag som sedan sprider sig och blir kul.

Postat

Jo, och det var tillräckligt. Tack!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.